Bavianos Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 På B8 så må jeg ha Nissan GT-R 07, men den er jo ikke på nissan på dealerships? hvor får jeg kjøpt bilen,eller hva må jeg gjøre for og få den? Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 (endret) Fiks på emnetittel til å bli mer beskrivende, vi har en tråd om GT5:P her, og bruk gjerne gamefaqs.com når du trenger hjelp. Endret 9. september 2008 av S-r-ex Lenke til kommentar
Bavianos Skrevet 9. september 2008 Forfatter Del Skrevet 9. september 2008 Jeg gadd ikke lete gjennom hele forumet, kan du linke? Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Vi har også en SØK bar, visst du leter på venstre side Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Ellers er ctrl+f kjempenytig når tråden ligger på første side. Dessuten har jeg lagt ved link... Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Ellers er ctrl+f kjempenytig når tråden ligger på første side. Dessuten har jeg lagt ved link... Tusen takk for ctrl+f tipset. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 For å svare på ditt spørsmål. Jo du kjøper bilen på Nissan inne på dealships. Nissan står der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå