Nestor Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Jeg er akkurat ferdig med å bygge en ny pc. Da jeg skulle starte den opp kom det ikke noe skjermbilde. Jeg er ganske sikker på at jeg har behandlet komponentene i pc bra og satt di inn riktig, men det er muligheter for at prosessoren har blit ødelagt i cpu'viftas påsetning. Kan man se at prosessoren er ødelagt eller knust? Jeg sliter med å få av cpu vifta av prossessoren. Jeg har en termtake ''silent viking'' cpu vifte som en ''vippe'' feste mekanisme på vær side av prosessoren. er det en smart måte å få denne cpu viften av på, så jeg kan se om prosessoren er ødelagt? uff..... :-? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Typiske ting du kan sjekke først er om skjermkortet og minnet står helt i. Nye komponenter er litt vanskelige å ha med å gjøre, serru. Lenke til kommentar
ZephyroX Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 hører du at data'en starter og at den jobber ? hvilke hovedkort har du ? Lenke til kommentar
Nestor Skrevet 26. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2003 Ja datan jobber og det høres akkurat ut som den starter opp.......men det kommer ingen ting på skjermen. Epox hovedkort Lenke til kommentar
Tor_:) Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 hva ram har du???? vis du registrert ram har jeg vert borti at d ikke fungerer....hovedkorte takler ikke d....hva epox kort har du???? og d kan være og at korte står i spenn......prøv og løsne på dei ytterst skruene.....mot cd rommen...oki Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå