oystein43 Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 (endret) Kona har kjøpt en taklampe med automatisk dimmer. Dvs at du bare tar på den så slar den seg på og av og dimmer. Råstilig i butikken, men når jeg har montert den hjemme så funker ikke dette. Siden dette var utstillingsmodellen så fulgte det ikke med hverken orginal embalasje, bruksanvisning eller sågar et navn på lampa Jeg kan koble den til en bryter og slå strømmen og dermed lyset på og av med bryteren, men ikke ved å ta på lampa, og dimming får jeg ikke til. Noen som vet noe om slike lamper?? Endret 9. september 2008 av oystein43 Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Så lenge lampa får strøm, skal den touch dimming virke. Er den lampa koblet til jord som evnt kan skape noe tull med det å merke berøringen? Ellers vil jeg anta at den er deffekt, eller ikke har dimmer overhode, siden den virker ellers. Lenke til kommentar
SaJo Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Jeg har en lampe som slås av og på (to styrker) med å ta på lampa. Det hjelper å være litt fuktig på hendene for å få berøringsgreiene til å virke. Du kan jo prøve om det virker? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå