noeinstein Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 (endret) Hei, holder på med en siden som bruker Joomla 1.0 og Coppermine 1.4.19. Liker ikke måten som nøkkelord blir lagt til (vil ha de i form av checkbokser og uten mulighet til å legge til egne nøkkelord).. Tror det er denne koden som lager liste med nøkkelord: $query = "SELECT * FROM {$CONFIG['TABLE_PREFIX']}dict ORDER BY keyword";$result = cpg_db_query($query); while ($row = mysql_fetch_array($result, MYSQL_ASSOC)) { $keywordIds[] = $row["keyId"]; $keywords[] = $row["keyword"]; } $form = ""; foreach ($keywords as $keyword) { $form.= '<input type="checkbox" name="keyword" value="'.$keyword.' onchange="document.forms[0].keywords.value += this.value" >'.$keyword.'</input>'; } // Return at the mod // Create the keyword box. echo <<< EOT <tr> <td width="40%" class="tableb"> Kategori : </td> <td width="60%" class="tableb" valign="top"> <label> <br /> // <input type="checkbox" name="keyword" onchange="document.forms[0].keywords.value += this.value" ></input>; $form; </label> </td> </tr> EOT; } } Er det noen av brukerne som har tid til å hjelpe meg med dette? Kan gjerne legge ut hele upload.php hvis nødvendig.. EDIT: Har fått til checkboxer men det ser ikke pent ut + at jeg får en checkbox med '//' og en med ';' og at jeg gjerne skulle vært i stand til å sette inn linjeskift mellom hver box... Blir veldig glad hvis noen har mulighet til å hjelpe litt da jeg er ny med php.... Endret 9. september 2008 av noeinstein Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå