kyllingvippen Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 hvem normal mann på 38 bor sammen med en dame på 50???og hvilken normal man i 40åra (menn) knuller en dame på 50 ? " Kvinner er som vin, de blir bedere med årene.. " Neei, Kebab GUD, jeg er helt enig, hvem knuller en 10 år eldre kjerring? Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 nja...jeg i min alder ville kanskje gjort d :smile: Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 med forbehold om en god figur ofcourse Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 http://www.nettavisen.no/servlets/page?section=7&item=260373[/url]"]Det oppsto et voldsomt bråk da mannen oppdaget dette. Han løp ut på kjøkkenet, hentet en kniv og stakk én av de tre. Den ulykkelige samboeren er nå mistenkt for grov legemsbeskadigelse haha... hu var utro, men han blir anmelt for å reagere slik enhver mann ville reagert i situasjonen... Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 http://www.nettavisen.no/servlets/page?section=7&item=260373[/url]"]Det oppsto et voldsomt bråk da mannen oppdaget dette. Han løp ut på kjøkkenet, hentet en kniv og stakk én av de tre. Den ulykkelige samboeren er nå mistenkt for grov legemsbeskadigelse haha... hu var utro, men han blir anmelt for å reagere slik enhver mann ville reagert i situasjonen... Slik er verden: Er ikke lov til å reagere normalt selv på de mest provoserende og umorlaske ting. Lenke til kommentar
smetho Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Jepp, skulle seriøst vært lover mot utroskap! Om ikke for utroskapet selv, men for den forebyggende effekten. Er ikke få drap/skader grunnet kjærlighet og sjalusi! Lenke til kommentar
Blod Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 hvem normal mann på 38 bor sammen med en dame på 50???og hvilken normal man i 40åra (menn) knuller en dame på 50 ? rettelse: hun var 51år gammel Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Jeg vedder for at den historien bare er oppspinn. For at VG skal ha noe å skrive om lissom. eller hva..? Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Hm synes faktisk IKKE at mannen som knivstakk skal doemmes saerlig hardt..reaksjonen er forstaaelig til de grader . Forhold er hellig i min " bok " , enhver som blander seg inn faa POKKER ta konsekvensen av det ogsaa . Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 fy faen som jeg hadde klikka.. Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 jeg hadde kappet i stykker kona og brukt lårhalsen hennes til å slå i hjel de andre soperne Lenke til kommentar
Xell Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Hm synes faktisk IKKE at mannen som knivstakk skal doemmes saerlig hardt..reaksjonen er forstaaelig til de grader . I frankrike er faktisk det å finne ut at partneren har vært utro formildende. Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Hm synes faktisk IKKE at mannen som knivstakk skal doemmes saerlig hardt..reaksjonen er forstaaelig til de grader . I frankrike er faktisk det å finne ut at partneren har vært utro formildende. Bra aa hoere...aa bli utsatt for utroskap er noe av det vaerste jeg kan tenke meg...ved siden av blind vold...klikker FULLSTENDIG paa saant Lenke til kommentar
zeoman Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 nja...jeg i min alder ville kanskje gjort d :smile: må si meg enig der Lenke til kommentar
fondus Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Neei, Kebab GUD, jeg er helt enig, hvem knuller en 10 år eldre kjerring? kom ikke her og si at du hadde sagt nei til ei dritfin dame på 26 år! Da er du i såfall gay... Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 I frankrike er faktisk det å finne ut at partneren har vært utro formildende. Det er en formildende omstendighet også i Norge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå