Gå til innhold

Går det an å laste ned ZooKeeper?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som veit om det går an å laste det ned, eller noe tilsvarende, noen plass?

Du kødder nå, ikke sant? Høyreklikk linken du postet, og lagre den på disken. Åpne den så i nettleseren din. Hey presto!

Lenke til kommentar
Da tenker du deg litt om, så kommer du opp med et _tilsvarende_ spill, som ikke krever Flash...

Tetris? Jeg bare maler her, så det er det beste jeg kommer på.

Tror neppe den spill-idèen der krever flash...

Sant. Men hvis du hadde sagt med en gang at du ville ha en ikke-Flash-versjon av spillet, hadde vi sluppet dette fram-og-tilbake-greiene her. :)

Lenke til kommentar

Du som kom opp med tetris; joda, tetris er kult, men jeg vil ha et identisk spill, bare ikke i flash...! You see?

Linken ga jeg slik at jeg skulle slippe å forklare hvordan spillet fungerer. Det er nemlig ikke alltid så enkelt å få folk til å forstå på dette forumet! ;)

Lenke til kommentar
joda leste det, men ser ikke helt problemet med og innstallere en flash player bare... :shrug:

Problemet er at den maskinen ikke har tilgang til nett, og jeg tenkte å gjøre ting litt lettvint ved å finne en flash-fri versjon...

Lenke til kommentar

Jeg trodde ikke du skulle henge deg opp i alle detaljer, så jeg brydde meg ikke om å forklare alt! :)

Sitasjon: Jeg sitter på skolen nuh, flash tar større plass enn en diskett og brennere er det dårlig med på en sånn plass...

Løsning: Jeg trenger en annen versjon av det spillet! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...