Myxo Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Alle som ikke har prøvd dette råe spillet: http://jp.shockwave.com/games/puzzles/zook...r/zookeeper.swf PRØV DET!! Noen som veit om det går an å laste det ned, eller noe tilsvarende, noen plass? Er hektet! Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Høyreklikk linken: velg "Save Target As..." Værre er det ikke! Lenke til kommentar
Lch Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Noen som veit om det går an å laste det ned, eller noe tilsvarende, noen plass? Du kødder nå, ikke sant? Høyreklikk linken du postet, og lagre den på disken. Åpne den så i nettleseren din. Hey presto! Lenke til kommentar
Myxo Skrevet 24. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2003 Tenkte å spille det på en gammel Pentium uten noe som helst støtte for flash... Lenke til kommentar
Lch Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Du ser kanskje den sprikende logikken i det, ja? Flashspill på pc uten Flash = does not compute. Lenke til kommentar
Myxo Skrevet 24. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2003 Da tenker du deg litt om, så kommer du opp med et _tilsvarende_ spill, som ikke krever Flash... Tror neppe den spill-idèen der krever flash... Lenke til kommentar
Lch Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Da tenker du deg litt om, så kommer du opp med et _tilsvarende_ spill, som ikke krever Flash... Tetris? Jeg bare maler her, så det er det beste jeg kommer på. Tror neppe den spill-idèen der krever flash... Sant. Men hvis du hadde sagt med en gang at du ville ha en ikke-Flash-versjon av spillet, hadde vi sluppet dette fram-og-tilbake-greiene her. Lenke til kommentar
Myxo Skrevet 24. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2003 Nei, det skal være sikkert... Lenke til kommentar
phax Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 bare for å være litt vrien... hvorfor vil du ikke ha en flash versjon? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Les nå hva han skriver. For å spille det på en gammel Pentium uten Flash. (løsningen er selvsagt å slenge inn Flash) Lenke til kommentar
phax Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 joda leste det, men ser ikke helt problemet med og innstallere en flash player bare... Lenke til kommentar
Myxo Skrevet 24. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2003 Du som kom opp med tetris; joda, tetris er kult, men jeg vil ha et identisk spill, bare ikke i flash...! You see? Linken ga jeg slik at jeg skulle slippe å forklare hvordan spillet fungerer. Det er nemlig ikke alltid så enkelt å få folk til å forstå på dette forumet! Lenke til kommentar
Myxo Skrevet 24. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2003 joda leste det, men ser ikke helt problemet med og innstallere en flash player bare... Problemet er at den maskinen ikke har tilgang til nett, og jeg tenkte å gjøre ting litt lettvint ved å finne en flash-fri versjon... Lenke til kommentar
phax Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 ok, men siden du allerede må hente ned spillet fra nett så er det vel ikke så mye vanskeligere og hive med flash playern i samme slengen? :wink: men men, jeg skal slutte å være vrien nå! Lenke til kommentar
Myxo Skrevet 24. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2003 Jeg trodde ikke du skulle henge deg opp i alle detaljer, så jeg brydde meg ikke om å forklare alt! Sitasjon: Jeg sitter på skolen nuh, flash tar større plass enn en diskett og brennere er det dårlig med på en sånn plass... Løsning: Jeg trenger en annen versjon av det spillet! Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 El_Nino sjekk mailen din, overraskelse sendt... 8) Lenke til kommentar
Eloquence Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Fikk 8530 poeng, på level 6... er det bra eller dårlig? E Lenke til kommentar
Myxo Skrevet 24. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2003 Takker, takker! Ser at spillet åpnes i flash-player på denne maskinen, men det funker vel selv om flash ikke er installert? Siden det er .exe, lisssm...? Lenke til kommentar
Myxo Skrevet 24. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2003 Fikk 8530 poeng, på level 6... er det bra eller dårlig? E Rek'en min er 27900 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå