Cursio Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Jeg har en 19" Belinea skjerm som jeg kjører plug and play driveren til. På refresh rate kan du bare velge 85hz i XP. (den skal klare 115 hz i den oppløsningen, 1024*768). Så derfor bestemte jeg meg for å laste ned driverne for XP, den er modell Belinea 10 60 90. De var ikke lette å finne. På hjemmesida var de ikke, og jeg prøvde et Google søk uten hell. Er det noen som vet hvor disse driverene kan befinne seg? En link kansje? Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Vel, belinea er et tysk firma --> www.belinea.de Jeg prøvde ett søk, men det så ut til at www.belinea.co.uk og www.belinea.com var nede for øyeblikket. Du får prøve igjen senere og se om de fortsatt er tilstede på engelsk. Imens får du kose deg med tysk :smile: Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Jeg prøvde ett søk, men det så ut til at www.belinea.co.uk og www.belinea.com var nede for øyeblikket. Wow det er liv i linkene! Uansett, jeg har selv belinea og har funnet driveren på sidene. Lett var det ikke! Begynn på www.belinea.co.uk... Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 24. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2003 Samme sida som jeg har søkt på... Lite og ingenting til min skjerm der (10 60 90) Kommer til en download link, men den fører til en driverside uten min 19" Skal det være så j##lig vansklig? Lenke til kommentar
non_nihil Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Belinea.co.uk -> Sitemap -> Service Downloads -> Belinea Treiber Driver -> Her Her finn du "Belinea_321.inf" som du lagrar på din pc, og bruker for installasjon av skjermen din. Mvh Kjetil Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 24. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2003 Belinea.co.uk -> Sitemap -> Service Downloads -> Belinea Treiber Driver -> Her Her finn du "Belinea_321.inf" som du lagrar på din pc, og bruker for installasjon av skjermen din. Mvh Kjetil En generell driver som funker for alle skjermer altså... Installerte den, men alt var som beskrevet på første inlegg. Noen som vet hvor det er en driver beregnet akkurat til min skjerm 19", 10 60 90? Hadde vært veldig takknemmlig... Lenke til kommentar
AlexK Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 En generell driver som funker for alle skjermer altså... Nei. Filen inneholder info om alle Belinea-skjermer. Velg i skjermegenskapene at du skal oppdatere skjermdriveren, og så velger du den *.inf-filen. Da kan du velge din skjerm. En annen ting er at skjermdriver er fullstendig bortkastet, og at du bare kan fjerne krysset ved "Skjul modi som denne skjermen ikke kan vise" (eller det tilsvarende engelske) og velge 100 Hz. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 bruk programmet i siggen min så kan du stille hertzen som du vil Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 25. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2003 Nå funker alt! Takk skal dere ha! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå