Gå til innhold

Drivere til skjerm?

Cursio

Anbefalte innlegg

Jeg har en 19" Belinea skjerm som jeg kjører plug and play driveren til.

På refresh rate kan du bare velge 85hz i XP. (den skal klare 115 hz i den oppløsningen, 1024*768). Så derfor bestemte jeg meg for å laste ned driverne for XP, den er modell Belinea 10 60 90. De var ikke lette å finne. På hjemmesida var de ikke, og jeg prøvde et Google søk uten hell. Er det noen som vet hvor disse driverene kan befinne seg? En link kansje?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, belinea er et tysk firma --> www.belinea.de

Jeg prøvde ett søk, men det så ut til at www.belinea.co.uk og www.belinea.com var nede for øyeblikket. Du får prøve igjen senere og se om de fortsatt er tilstede på engelsk. Imens får du kose deg med tysk :smile:

Lenke til kommentar
Belinea.co.uk -> Sitemap -> Service Downloads -> Belinea Treiber Driver -> Her

Her finn du "Belinea_321.inf" som du lagrar på din pc, og bruker for installasjon av skjermen din.

Mvh

Kjetil

En generell driver som funker for alle skjermer altså...

Installerte den, men alt var som beskrevet på første inlegg. Noen som vet hvor det er en driver beregnet akkurat til min skjerm 19", 10 60 90?

Hadde vært veldig takknemmlig...

Lenke til kommentar
En generell driver som funker for alle skjermer altså...

Nei. Filen inneholder info om alle Belinea-skjermer. Velg i skjermegenskapene at du skal oppdatere skjermdriveren, og så velger du den *.inf-filen. Da kan du velge din skjerm.

En annen ting er at skjermdriver er fullstendig bortkastet, og at du bare kan fjerne krysset ved "Skjul modi som denne skjermen ikke kan vise" (eller det tilsvarende engelske) og velge 100 Hz.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...