Vegard_Haug Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Majesco kombinerer læring og underholdning med en ny utgave av Math Blaster. Les mer Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Nei nei får nok av dette på videregående og jeg tror ikke unger er særlig motivert til å sette seg ned med matte heller :/ Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 (endret) Si ikke det. Dr.-Et-eller-annet Brain Training virket jo ikke akkurat som oppskriften på moro, det heller. Endret 9. september 2008 av Skarstard Lenke til kommentar
magicgunnar Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Vet om nok av ungdomsskoleelever som kunne ha godt av dette. Ikke noe mer WoW nå før du har rundet Majesco OT: Eller hva med foreldrekontroll som gjør at du må løse masse matteoppgaver før du får spille yndlingsspillet ditt 1 time til? Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Dr.-Et-eller-annet Brain Training, lol, men ja. Har hatt flere timer med moro med det spillet, moren min har hatt enda mer moro med det Lenke til kommentar
NorwayBM Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Om du ikke kan forklare det med mattematikk, er det ikke vitenskap. Det er en mening. Men som alle vet, i teorien er det ingen forskjell på praksis og teori, i praksis er det det... Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Jeg er for tiden ansatt som matematikklærer for 1-4 klasse. Jeg tror nok at de hadde satt pris på et slikt spill i enkelte av mattetimene. Det handler om å få dem til å regne uten at de føler de regner. Så jeg får se om jeg klarer å spore opp PC-utgavene av dette spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg