Tabris Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2008 Den virker litt for mørk og "gloomy" for min smak, må jeg innrømme. Ellers blir Lost Spire bare bedre og bedre. Lenke til kommentar
jaxawier Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Joa,ser den kan bli i meste laget. Lost spires er nedlasted, bli ferdig med B&M først,den gleder jeg til. Ellers var det en liten skuffelse med silgrad tower her,veit den er enormt stor,men de har mye igen innen den er ferdig,elsket deres morrovind motsvarighet,fortsatt bra saker men mye vil ha mer ehh Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2008 Ja, jeg vil nok laste ned den når den en gang blir ferdig. Samme voice actor som har de aller fleste mannlige stemmene i Lost Spire er også med i Silgrad Tower. Han er imponerende dyktig! Hvordan var Silgrad Tower en skuffelse? Jeg trodde ikke den var utgitt enda, bortsett fra en gammel og tidlig betaversjon? Lenke til kommentar
jaxawier Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Det er nok den beta jeg snakker om, verision 2.5 med en travel.esp . Så reisen til morrowind funker ju nå, i 2.5 er ju mye som ikke er ferdig ennå,inklusive selve silgrad tower, park reichkeep og noen andre mindre tettsteder er ju der, og da fungerer det meste, noen savnede biter her og der,er nok celler som ikke er 100% ferdige i henhold til tekstures,meshes og npc´s, dialog,animasjon.Men verden(morrovind) er enorm! Og med silgrad tower får man lov å reise tilbake til morrowind på en måte bethseda liker bedre enn alternativet Version 3 kommer vel etter hvert da Litt bilder i tilfelle.. Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2008 Oj, det så herlig ut. Jeg gleder meg til det er "ferdig", men det er vel en stund til vil jeg tro. Jeg har tatt en del bilder fra Lost Spire, jeg har postet noen i Screenshot-tråden. Lenke til kommentar
jaxawier Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 såg dine, pent digger speciellt bonemold armor på vakten. Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2008 Det er Morrowind-armour, er det ikke? Lenke til kommentar
jaxawier Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 jupp, alle vakter i morrowind hadde ulike utgaver av slike f,eks,ser ut som silgrad folkene laget nytt for oblivion Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå