Jolo Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Jeg vet at den ikke er laget for spill og lignende, men den bør jo tross alt takle spill nyere enn Red Alert 2.Jeg kjørte HL2 på min 6715B, noe som - IMHO - er svært imponerende for en laptop med IGP. 1680x1050 på en laptopskjerm i den prisklassen er forøvrig svært imponerende. Må være at skolen har satt noen begrensninger på dataen da, fordi jeg får blåskjerm på vei inn i spill som kjører på source engine. For egentlig blåskjerm i alle litt krevende spill. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Jeg vet at den ikke er laget for spill og lignende, men den bør jo tross alt takle spill nyere enn Red Alert 2.Jeg kjørte HL2 på min 6715B, noe som - IMHO - er svært imponerende for en laptop med IGP. 1680x1050 på en laptopskjerm i den prisklassen er forøvrig svært imponerende. Må være at skolen har satt noen begrensninger på dataen da, fordi jeg får blåskjerm på vei inn i spill som kjører på source engine. For egentlig blåskjerm i alle litt krevende spill. Ja, de fleste skolene har lagt inn sperre som gir deg blåskjerm når du prøver å starte et spill. Eller litt mer informativt, så får du jo modellen med forskjellig spesifikkasjoner, og du har nok ikke fått noen highspec. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Hohoho, dette hadde vært kos Lenke til kommentar
Bullfrog_ Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Liker at produsentene har begynt å satse litt mer på batteritid. Har selv en HP tablet pc, som jeg bruker til å ta notater fra forelesninger og sånt. Med laveste lysstyrke får jeg omtrent 5 og en halv time batteritid, og med et ekstra batteri til å sette på under pcen får jeg opp mot 14 timer på laveste lysstyrke. Tilsvarende får jeg 3 timer på full lysstyrke med originalbatteriet og 10 timer med originalbatteri og det ekstra monterte batteriet. Selve pcen er en 12-tommer som veier i overkant av en kilo, og ekstrabatteriet monteres på under i tillegg og veier 6-700 gram. Genialt som studie-pc. Kan virkelig anbefale folk som er interessert i å ta en titt på hp.com totalt med de to batteriene er vel totalkapasiteten på rundt 10 Ah. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Jeg har en Acer 5720zg, og får ca 50-60 minutter med batteri på laveste lysstyrke og laveste CPU-hastighet. Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Med det 12 cellers batteriet veier fortsatt den 6930 under 3 kg (2.9 kg) for å være nøyaktig. Det er ikke mye. Bra jeg får en slik en i jobben Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå