TanglewoodD Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Leverte motoren min til et veldig kjent merkeverksted her i området, for å sette sammen Am6 motoren min. Alle delene var der, å alt var godt. Jeg har levert den der før, da bytta de veiv, alle simringer og lager. Pris på det, var 1700kr. Prisen for å bare sette sammen motoren nå, var 2500kr. Han som skrudde var 19år, han sa han ikke forsto hvor den ene delene skulle være, derfor delte han en ANNEN motor, for å sjekke hvor den skulle sitte. Argumentet mitt : Jeg vil IKKE betale for en ung mekanikers kunnskap. Han forrige som skrudde den, gjorde det for 1700, å da satt han i ny veiv, lager og simringer - å det har jeg kvitteringer for, å hva han har gjort. Er dette noe å gå på? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Klarer du ikke ikke skru sammen en AM6 selv? Det kan du klage på. Sikkert ikke verre enn å prate med en annen på verksted der. Hadde dere blitt enige om pris eller bare håpet du det ble samme? Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 9. september 2008 Forfatter Del Skrevet 9. september 2008 Nei, jeg sa bare maks pris på 2500. Jeg tenkte aldri at det ville bli så mye, men jeg tenkte meg rundt en 1100 - 1400. Når alt detter ut, å jeg har ingen papirer, så nei =P Lenke til kommentar
achmed123 Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 nekt nekt nekt!.... gå til forbrukerombudet, tv2 hjelper deg..... stå på ditt=) ikkje gi deg Lenke til kommentar
Tvitsj Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 ikke f om jeg skulle betalt for det der nei.. som sagt tidligere, ikke gi deg! og true med å kontakte tv2 hjelper deg osv, hjelper:P vet det av egen erfaring;p lykke til Lenke til kommentar
paix Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Ikke svarten om du bør betale for en annen manns mangel på kompetanse! Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Ta en prat med sjefen av verkstedet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå