BeCo Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Satt her å kjeda meg litt... så jeg fant på at jeg skulle lage en adjektiv historie.. men noe ble feil i koden og jeg finner ikke ut hva det er! Noen som ser feilen?? <HEAD> <SCRIPT LANGUAGE="JavaScript"> var navn1; navn1=prompt("Skriv navnet på en mannlig kamererat:",""); var navn2; navn2=prompt("Skriv navnet på en annen mannlig kamererat:",""); var navn3; navn3=prompt("Skriv navnet på en tredje mannlig kamererat:",""); var navn4; navn4=prompt("Skriv navnet på en kvinnelig venninne:",""); var navn5; navn5=prompt("Skriv navnet på en annen kvinnelig venninne:",""); var navn6; navn6=prompt("Skriv navnet på en tredje kvinnelig venninne:",""); var mat; mat=prompt("Hva er yndligsretten din?",""); var tall; tall=prompt("Skriv ned et tall mellom 1-10",""); var sang; sang=prompt("Skriv ned en FÆÆL sang",""); var yrke1; yrke1=prompt("Skriv ned et fett yrke",""); var yrke2; yrke2=prompt("Skriv ned et kjeeedelig yrke",""); var yrke3; yrke3=prompt("Skriv ned et yrke som ikke finnes",""); var yrke5; yrke5=prompt("Skriv ned et helt vanlig yrke",""); var yrke6; yrke6=prompt("Skriv ned et annet vanlig yrke",""); var dyr; dyr=prompt("Skriv ned et farlig dyr (i entall, feks: bjørn, ulv, gresshoppe)",""); var plass; plass=prompt("Skriv ned et navn på en plass (f.eks: bakkeli-grenda, hopsatunet)",""); var land; land=prompt("Skriv ned et land",""); </script> </HEAD> <!-- 2 --!> <BODY> <SCRIPT LANGUAGE="JavaScript"> document.write("<h5>Det var en gang tre venner som skulle dra på tur!</h5>");¨ document.write("Den ene het " + navn2 + " den andre het " + navn5 + " og den tredje var lille " + navn3 +" "); document.write("De bestemte at turen skulle gå til skogen! For det var en fredelig og flott gård, som het "+ plass +" og som låg i " + land + "."); document.write("De gikk langt om lenge, og til slutt ble lille " + navn3 + " såå sliten at de måtte stoppe! Heldigvis hadde "+ navn5 +" lagt yndligsretten til " + navn3 + " så de satte seg ned og begynnte å spise " + mat + " "); document.write("" + navn2 + " spiste altså såå masse som " + tall + " " + mat + " og ble kjeempe mett! Hadde det ikke vert for at han var " + yrke1 + " så hadde han gitt opp og gått hjem der og da."); </script> Takk Lenke til kommentar
Superior Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Om det var en syntaks feil så ville det kanskje ha hjulpet å poste feilmeldingen du fikk. Lenke til kommentar
BeCo Skrevet 2. april 2003 Forfatter Del Skrevet 2. april 2003 Det kommer ingen feilmelding, bare hvit bakgrunn og så står det Done, but with error on page nederst på statusbar'en Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå