Entity extraction Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 (endret) Har fått til mye rart i vegas etterhvert nå, utrolig bra program. Men en ting står jeg fast på, og det er hvordan endre lydnivået. Eksempel. Jeg har filmet ifra en dåp, og overfører dette til min pc. I den sekvensen hvor presten sier "hva skal barnet hete" så ønsker jeg å dempe musikk nivået for den sekvensen, eller de frames eller hva det heter. Jeg er ikke helt sikker på hva ting heter, så jeg skriver slik jeg har oppfatet det. I de sekvensene før og etter ønsker jeg at musikken skal ha et annet nivå. Brukte et adobe produkt en stund, der kunne jeg ta fatt i lydnivået og i bestemte situasjoner tone ned enten audio eller musikken. ne1? takk for svar Endret 9. september 2008 av b@rgen Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 10. september 2008 Forfatter Del Skrevet 10. september 2008 Tror jeg fant ut av det selv. Knappen S er fin. (sekvens?) da kan man forandre lydnivået for en spesifikk scene tror jeg da Lenke til kommentar
Aqualong Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 (endret) Du fant nok dessverre en av de dårligste løsningene... Du markerer sporet, velger Insert > Audio Envelopes > Volume. Da får du en blå linje midt i lydsporet hvor du kan dobbeltklikke hvor du vil og legge inn keyframes. Da kan du justere volum med stor nøyaktighet. Endret 14. september 2008 av Aqualong Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Som Aqualong seier. Bruk Audio Envelopes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå