Caliber Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 (endret) Hei. Jeg har en venninne som har tittet litt på HP TX290, en bærbar maskin med touchscreen. jeg har problemer med å finne noen reviews/anbefalinger av denne maskinen på nettet, så lurte derfor på om det er noen her som har noen meninger/erfaringer å dele. Alle svar settes stor pris på, takk på forhånd! Her er en link til maskinen i prisguiden, kom gjerne med tilbakemelding på hardware'n i maskinen! Mvh, Haakon Endret 10. september 2008 av Caliber Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 10. september 2008 Forfatter Del Skrevet 10. september 2008 Det er alså absolutt ingen som har noe å uttale seg om når det gjelder denne laptopen? Mvh, Haakon Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Hei, hvordan gikk det? Har hun kjøpt den eller? Vurderer selv å kjøpe den nå, og ser etter erfaringer Lenke til kommentar
jingt Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Jeg har den. Helt grei maskin. Touchpen er utrolig nyttig enkelte ganger. Bråker litt under belastning, og docking-stasjonen er det problemer med. Ellers er den helt perfekt Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Batteritiden? Noe å si på den? Lenke til kommentar
mikael.b Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 3-4 timer Jeg har hatt den en stund nå, den først måtte jeg bytte inn fordi den kræsjet hele tiden. Den jeg har nå kræsjer også, dog ikke så ofte. Men cyberlink youcam virker sjeldent. Opplever veldig ofte at pcn låser seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå