Skogslik Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Vi lider alle av samme sjebne Lenke til kommentar
Gotham Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 SH tror jeg ikke kommer før 2009 Skogslik?Skal sjekke og evt. føre det opp. Fable II feilen er rettet opp. Gotham, denne listen er til for å føre opp kommende spill, Lost Odyssey har jo vært ute en god stund nå. Ok..synes det er lit dumt at spill fra vårparten ikke kan vere med i kategorien "spillåret 2008":-( Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 (endret) Det blir bra med gode spill i år, men som sagt så har jeg PS3, da blir høsten enda bedre Endret 9. september 2008 av Toman85 Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Dette blir dyrt ja! Jeg har ikke et eneste spill til min 360 enda, har bare lånt Mass Effect og Bioshock av en kompis. Men nå ser det ut som det blir noen kjøp på meg ja. Lenke til kommentar
Lygre Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Kommer nok en del gode spill til 360 i høst, men fjoråret var så bra at det vanskelig kan kunne toppes i år. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 10. september 2008 Forfatter Del Skrevet 10. september 2008 SH tror jeg ikke kommer før 2009 Skogslik?Skal sjekke og evt. føre det opp. Fable II feilen er rettet opp. Gotham, denne listen er til for å føre opp kommende spill, Lost Odyssey har jo vært ute en god stund nå. Ok..synes det er lit dumt at spill fra vårparten ikke kan vere med i kategorien "spillåret 2008":-( Nei er ikke det som er fokuset, fokuset er kommende spill på høst-parten, det var da alle de gode spillene kom i fjor, og spørsmålet er; kan det da bli en bedre høst som bidrar til et bedre spillår enn 2007? Lost Odyssey, GTA IV og Soulcalibur er ikke akkurat nok til å utfordre fjoråret, men du er hjertelig velkommen til å anbefale spill eller diskutere de som allerede har kommet ut, lista skal dog bestå av kommende spill. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Saftig liste +World In Conflict: Soviet Assault Lenke til kommentar
Aequitas26 Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Ein salig spillhøst skal det bli... Når Elkjøp har tenkt å gi meg att min x360 er noko heilt anna..4 veker til kansje.. DU BØR mase litt på dei!! Mangel på buddies som er online!! 87daga sia Ole var online også! Lenke til kommentar
FredrikFtw Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Tomb Raider: Underworld Kommer i november. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 87daga sia Ole var online også! ÅNEI! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2008 Vet bare at jo flere bilder jeg ser fra Fallout 3, jo mer gleder jeg meg.. Lenke til kommentar
SlevenMek Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Jeg hørte at Mafia II skulle komme ut i år, ekke sikker på om det er riktig, men om det kommer så synes jeg det burde være på lista. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2008 Hvis det kommer en offisiell uttalelse, så føres den opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå