Ronin Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Jeg har et lite problem med IE. Når jeg klikker på en link som gjør at et nytt IE vindu popper op (_blank) så klarer ikke dette nye vinduet og hente frem informasjon, det skjer lissom ikke noe. Dette er litt irriterende når jeg skal sjekke webmail. Jeg bruker foresten XP i skrivende stund. Har vært borti dette tidligere også. Noen som vet hva dette er for noe? Lenke til kommentar
Ronin Skrevet 25. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2003 Ingen som vet? Er det noen andre som har eller har hatt samme problemet eller er det bare meg? Lenke til kommentar
Ronin Skrevet 31. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2003 Ingen som kan hjelpe meg? Begynner å bli noe desperat her nå. Har ikke lyst å måtte innstallere Windows på nytt heller. Kan dette være en innstillingsfeil? Lenke til kommentar
Nebu Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Sikker på at du ikke kjører noe popup stopper? TweakXP f.eks. har to sjekkbokser, en for å stoppe nye vinduer og en til for å mappe mange kjente og ukjente spam-kilder til 127.0.0.0, altså din egen Lenke til kommentar
Ronin Skrevet 31. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2003 Sikker på at du ikke kjører noe popup stopper? TweakXP f.eks. har to sjekkbokser, en for å stoppe nye vinduer og en til for å mappe mange kjente og ukjente spam-kilder til 127.0.0.0, altså din egen Bruker bare TweakUI, har denne en samme funksjon? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå