Gå til innhold

Ny kamera/musikk mobil

schneidig

Anbefalte innlegg

Skal ha ny mobil, men vet ikke hvilken.

Skal ha uten abonnement, men prisen er ikke noe vitkig.

Jeg har sett på n82, n95 og c905.

Alle er gode, men hvem er best?

Jeg skal ha:

Raskt og bra kamera

god video opptak

Veldig bra mp3 spiller

gjerne wifi

Men er det så viktig med 8mpx?

Bruker den mye lenger tid til å ta bilde da?

Takker for alle svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har sett på n82, n95 og c905.

Alle er gode, men hvem er best?

Ja N82 og N95 er begge gode, og rimlig like telefoner.

C905 er det vel litt tidlig og si så mye om for min del, vet ikke så mye om den annet enn det som står i sniktitten.

Raskt og bra kamera

god video opptak

Veldig bra mp3 spiller

gjerne wifi

Godt kamera på begge Nokia telefonene, men C905 skal jo være et kamera monster?

Syntes også MP3-spilleren på N-telefonene er greie, men at batteriet ikke er godt nokk til at jeg bruker de så mye som MP3 spiller annet om det er snakk om en kort buss tur eller noe. Tipper C905 har fått en brukbar MP3 spiller den også, selv om den ikke er i Walkman serien til SE. Alle har wifi.

Men er det så viktig med 8mpx?

Bruker den mye lenger tid til å ta bilde da?

Nei, nei. - Det tror jeg ikke. :)

Selv hadde jeg tatt en C905, den er ny, og jeg ikke har fått prøve den ennå ;)

Og litt på grunn av at jeg alt har en N95, og ser ikke poenget med og kjøpe N82 da den blir for lik min N95 ;)

Lenke til kommentar

Nokia og SE har helt forskjellig opperativsystem, så det er noe du burde tenke på når du handler. C905 er vel ikke en smartphone som N82/n95, så hvis du kunne tenke deg det så må det også vurderes.

Når det gjelder kameraoppløsning så er i mine øyne ikke 8mp noe godt argument, ville heller sett på fargegjengivelse og generell bildekvalitet. Synd alt skal henge seg opp i megapixel kappløpet, som fører til mer støyete bilder. Selv har jeg bestilt meg en svart n82 pga godt kamera, god musikkspiller og fordi jeg kunne tenke meg noe annet en SE. Wifi og 3,5jack utgang er også en stor fordel! En annen ting jeg ikke liker hos SE er den elendige videodelen på kameraet, 15 fps og elendig oppløsning.

Før du bestemmer deg så burde du titte på den nye Lg telefonen som kommer i oktober. 8mp kamera med alt + dolby musikkspiller, wifi og en lekker 3" touch skjerm! Har prøvd lillebroren KU990, og den er bare RÅ, synd den har crappy lydkvalitet og mangler wifi, men det blir jo rettet opp i den nye( Husker ikke navn).

Endret av mr.nauz
Lenke til kommentar
Før du bestemmer deg så burde du titte på den nye Lg telefonen som kommer i oktober. 8mp kamera med alt + dolby musikkspiller, wifi og en lekker 3" touch skjerm! Har prøvd lillebroren KU990, og den er bare RÅ, synd den har crappy lydkvalitet og mangler wifi, men det blir jo rettet opp i den nye( Husker ikke navn).

LG Kc910 Renoir er den du leter etter:)

Den høres ganske så bra ut, tenker den danker ut ganske så mange telefoner i klassen og kanskje andre klasser...

Den har Dolby lyd, så tenker det blir en ganske så bra musikkspiller på den:)

Den har 8 mpx og alle andre instillinger som SE's C905 har for kamera og ikke minst bedre videoopptaker! kan kjøre i slow mo osv..

LG har også ganske bra touch har jeg hørt, så ta en titt på LG Kc910 Renoirn før du bestemmer deg:) Jeg selv skal kjøpe den når den er tilgjengelig! "thumbs up"

Lenke til kommentar
Hvor mye kommer LG KC910 til å koste?

Og når kommer den ut?

Hva er det som er bedre med LG KC910 en n95/n82 og SE c905?

Den kommer til å koste rundt 4000 kroner og kommer ut i Oktober, i min mening så er den verdt å vente på :)

Lenke til kommentar
Har LG KC910 3,5mm jack?

Og har den lukker til kameraet?

Hvem er den raskeste mobilen av n95 og n82??

Også hvem er raskest til å ta bilder?

C905 har ikke 3,5mm jack, så den er ikke noe for meg.

vet ikke ennå om LGn har 3.5mm jack, prøver selv å finne ut av d:)

Ser ut til at dn har automatisk lukker til kammen;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...