Gå til innhold

Død strømforsyning etter overspenning

Anbefalte innlegg

Jeg har en OCZ GameXStream 700 Watt strømforsyning som takket for seg, og jeg hadde håpt at det var mulig å sjekke om det er sikringen i denne som har røket. Er det noen her som har erfaring med nyere strømforsyninger og skifte av sikring. For jeg klarer ikke å finne denne sikringen for alt i verden. Det er noen deler som er dekket av krympestrømpe, og jeg har ikke så lyst å kutte opp alle disse for å se om det er sikringen som ligger under. Hvis noen har gode tips til hvor jeg kan begynne å lete så hadde jeg vært takknemlig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for svar. Sjekker elfa nå, husker du hvordan den så ut? Jeg tror ikke strømforsyningen har tatt den helt store skaden av overspenningen. Ingenting er svidd, og det lukter "normalt". Vet at det ikke nødvendigvis betyr at den funker, men slikt er alltid moro å se om man får til å fungere igjen.

Lenke til kommentar
Hvorfor ikke sende den inn som defekt ?

Vel, en grunn til å ikke sende den inn som defekt er fordi den døde av overspenning, en annen god grunn er fordi jeg har brutt "forseglingen". Så jeg tror det blir en omgang med loddebolt og sikring fra elfa :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...