NoWiSee Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Jeg har en OCZ GameXStream 700 Watt strømforsyning som takket for seg, og jeg hadde håpt at det var mulig å sjekke om det er sikringen i denne som har røket. Er det noen her som har erfaring med nyere strømforsyninger og skifte av sikring. For jeg klarer ikke å finne denne sikringen for alt i verden. Det er noen deler som er dekket av krympestrømpe, og jeg har ikke så lyst å kutte opp alle disse for å se om det er sikringen som ligger under. Hvis noen har gode tips til hvor jeg kan begynne å lete så hadde jeg vært takknemlig. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Tror ikke det er vanlig å bruke slike sikringer lenger. Og selv om det hadde vært en og den hadde røket, så ville det vært stor sannsynlighet for at det var fordi PSU er defekt. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Min OCZ 600W har iværtfall sikringen lodda rett på kretskortet, det er sikkert din og, ser ikke ut som en "vanlig" sikring, søk på elfa så ser du et bilde Lenke til kommentar
NoWiSee Skrevet 9. september 2008 Forfatter Del Skrevet 9. september 2008 Takk for svar. Sjekker elfa nå, husker du hvordan den så ut? Jeg tror ikke strømforsyningen har tatt den helt store skaden av overspenningen. Ingenting er svidd, og det lukter "normalt". Vet at det ikke nødvendigvis betyr at den funker, men slikt er alltid moro å se om man får til å fungere igjen. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Var nok en sånn her, så da må du evnt. fram med loddebolten Hvorfor ikke sende den inn som defekt ? Lenke til kommentar
NoWiSee Skrevet 9. september 2008 Forfatter Del Skrevet 9. september 2008 Hvorfor ikke sende den inn som defekt ? Vel, en grunn til å ikke sende den inn som defekt er fordi den døde av overspenning, en annen god grunn er fordi jeg har brutt "forseglingen". Så jeg tror det blir en omgang med loddebolt og sikring fra elfa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå