Fotofashion Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 (endret) Tittelen passer jo ikke, iom at shooten ikke hadde et fast tema. Fant en gate som jeg ville bruke som bakgrunn. Endret 9. september 2008 av DeViSoR Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 (endret) Kule bilder. Ser ikke ekte ut, men det passer velig bra her. Godt gjennomført lys Endret 9. september 2008 av C₈H₁₀N₄O₂ Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Likte nr 1 best, nr 2 er litt så som så for min del. Men nr 1 er bra! Kunne likt å sett litt mere vidvinkel så bena hadde blitt litt lengre, han ser jo veldig kort ut der han står Men fin PP og blitz. Fint med plassering av hode på en ren flate. Kunne lyst opp littegranne på husene i rundt, har ett bra triks på det forresten, msg meg på msn da jeg er hjemme så skal jeg fortell. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Meget gode begge to! Disse falt i smak hos meg Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 10. september 2008 Forfatter Del Skrevet 10. september 2008 turte ikke gå mer vidvinkel med linsa, for å si det slik, den sendes inn til service asap når jeg får de nødvendige papirene. Lenke til kommentar
Carny Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Bilde 1 har utrolig kult lys, posering og lokasjon! Ser nesten litt Heroes-aktig ut Bilde 2 er så som så, men absolutt bra. Føler jeg har sett det før. Ellers ser det ut for det meste jeg kom på allerede er sagt. Lenke til kommentar
Bjørn Christiansen Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Hei, Likte bilde 1 veldig godt. Hvilket lysoppsett hadde du på dette bildet? Hvis jeg kan gjette; Studio/stavblits 45grader mot modellen, 3 meter fra høyre og en reflektor på venstre siden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå