VikinGz Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Har en datamaskin stående og det meste feiler. Ingen programmer kan installeres, ingen program kan slettes. MMC.EXE, TASKMGR.exe, RUNDLL32.exe etc kan ikke starte... det står bare at det er opprettet feilmld i feilloggen som igjen ikke kan startes.... Noen som aner hva dette er, og hvordan det fjernes? *rediger fungerte ikke i ie6 :S* men den får heller ikke til å starte noen programmer i sikkerhetsmodus! Lenke til kommentar
Bloodax Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Det letteste er bare å formatere og installere på nytt ..eller så setter du inne OS Cd'n og legger inn de filene du mangler. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 9. september 2008 Forfatter Del Skrevet 9. september 2008 hmmm... ingen andre måter å løse dette på? det er snakk i at ingen programmer som starter etter oppstarten vil fungere. Og feiler, har lest litt rundt på nettet og det er vel snakk om en orm av ett eller annet slaget, ingen som vet hvordan jeg kan kvittte meg med den uten ny installasjon/reprasjon? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Svært vasnkelig å kjøre programmer som kan fjerne ukjent trojaner når du ikke kan kjøre (eller installere) noen programmer. Får du startet maskinen i sikker modus? Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 9. september 2008 Forfatter Del Skrevet 9. september 2008 sikker modus = ennda verre enn vanlig... Lenke til kommentar
Pinkey Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 For å spare tid, ville jeg heller bare re-installert hele maskinen på nytt. Lenke til kommentar
meitemark Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 http://filext.com/faq/broken_exe_association.php Kansje denne kan hjelpe deg. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 9. september 2008 Forfatter Del Skrevet 9. september 2008 Ble enig med eier om å ta reinstallasjon. Men det må da være en spesielt grun til at dette skjer? noen som aner om dette er en orm? satt og leste litt om dette... men fant ikke den berykta mmm.exe som skal være ormen... kan det være annet virus/trojaner? eller lignende som gjør dette? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Boot maskinen fra en cd og start en disk scan med AVG (ol.), da vil du evt. finne ut om det er virus på gang. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 9. september 2008 Forfatter Del Skrevet 9. september 2008 Jeg fikk kjørt avg fra windowsen fra før av, uten problemer (for den startet med windows) men den fant ingenverdens ting:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå