Gå til innhold

Xbox 360 problem(innebærer ikke rrod)

Akrabra

Anbefalte innlegg

Satt å spilte Mass effect og koste meg skikkelig, så plutselig frøys spillet. Fair nok, har skjedd et par ganger før, men ikke regelmessig. Når jeg restarter konsollen så kommer den ikke forbi 360 logoen i starten og hvis den gjør kommer den ikke lengre enn til hvor menyene skal hoppe opp. Sånn har den nå vært i flere timer, aldri opplevd noe lignende før.

Noen som har erfaring med noe lignende eller ?:)

all informasjon blir gladelig motatt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Satt å spilte Mass effect og koste meg skikkelig, så plutselig frøys spillet. Fair nok, har skjedd et par ganger før, men ikke regelmessig. Når jeg restarter konsollen så kommer den ikke forbi 360 logoen i starten og hvis den gjør kommer den ikke lengre enn til hvor menyene skal hoppe opp. Sånn har den nå vært i flere timer, aldri opplevd noe lignende før.

Noen som har erfaring med noe lignende eller ?:)

all informasjon blir gladelig motatt.

Den problemstillingen du der beskriver, er rimelig lik første gangen jeg fikk RROD. Spillet frøs i Oblivion. Da jeg restartet konsollen, hengte den seg hele tiden på Xbox360 logoen. Noen ganger klarte jeg å få den til å gå inn i dashboardet, og 1 gang klarte jeg faktisk å starte spillet igjen, før det hengte seg opp etter 5-10 minutter. Slik fortsatte det i timesvis, før jeg omsider fikk den kjente og kjære RROD.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...