Akrabra Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Satt å spilte Mass effect og koste meg skikkelig, så plutselig frøys spillet. Fair nok, har skjedd et par ganger før, men ikke regelmessig. Når jeg restarter konsollen så kommer den ikke forbi 360 logoen i starten og hvis den gjør kommer den ikke lengre enn til hvor menyene skal hoppe opp. Sånn har den nå vært i flere timer, aldri opplevd noe lignende før. Noen som har erfaring med noe lignende eller ? all informasjon blir gladelig motatt. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Ganske sikker på at dette er et problem med CDen og ikke selve Xboxen. Lenke til kommentar
Parted Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 (endret) Når er xboxen produsert? Endret 9. september 2008 av Parted Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Prøvd å starte xboxen uten hardisk å se om den fungerer da ? Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 9. september 2008 Forfatter Del Skrevet 9. september 2008 det her er en temmelig ny pro med hdmi inngang og garantert falcon. Yes skal prøve å remove harddisken og teste igjen Lenke til kommentar
SAS1984 Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Satt å spilte Mass effect og koste meg skikkelig, så plutselig frøys spillet. Fair nok, har skjedd et par ganger før, men ikke regelmessig. Når jeg restarter konsollen så kommer den ikke forbi 360 logoen i starten og hvis den gjør kommer den ikke lengre enn til hvor menyene skal hoppe opp. Sånn har den nå vært i flere timer, aldri opplevd noe lignende før. Noen som har erfaring med noe lignende eller ? all informasjon blir gladelig motatt. Den problemstillingen du der beskriver, er rimelig lik første gangen jeg fikk RROD. Spillet frøs i Oblivion. Da jeg restartet konsollen, hengte den seg hele tiden på Xbox360 logoen. Noen ganger klarte jeg å få den til å gå inn i dashboardet, og 1 gang klarte jeg faktisk å starte spillet igjen, før det hengte seg opp etter 5-10 minutter. Slik fortsatte det i timesvis, før jeg omsider fikk den kjente og kjære RROD. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 9. september 2008 Forfatter Del Skrevet 9. september 2008 auch:/ jaja fikk den inn på dashboard engang atleast, men fortsatt trøbbel. typisk da, nå rett før spilla daler inn:/ håper den lever fint videre Lenke til kommentar
Parted Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 wow. Falcon med rrod... ikke bra. Hvis du omsider får rrod kan du jo ta en titt her: http://forums.xbox-scene.com/index.php?showtopic=484726 MEn hvis det er falcon har du vel garanti? Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 10. september 2008 Forfatter Del Skrevet 10. september 2008 Har garanti ja:) så ikke noe problem. bare ikke spilt i det siste, warhammer online er her vettu:P får se etterhvert hvordan den lever videre, må ihvertfall ha alt klart til fallout 3 og fable 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå