Gå til innhold

søker etter en gammel sang fra mellom 96-99 tror jeg

mia_pia

Anbefalte innlegg

jeg leter etter en sang som er fra rundt 1996-1999

jeg husker det var en dans til denne også. syns å huske den var på en av de typiske samle cdene.. more dance eller aboslutt music..men er ikke så lett å finne hvertfall. teksten går noe lignende slik :

ba chitan chitan bol, gotta chiquititititaaaa

"mellomspill"

så er det en mann/dame (usikker) som sier " Do you really wanna know about the boys in the show?" Yes I wanna know about the boys in the show..

Do you REAAALLY wanna know about the boys in the show? Yes I wanna know about the boys in the show...

så er det litt diffust hva som sies mer.. men er noe med.. its time to get up an down.. dont be afraid for dignity.. just do as you please..

så kommer dette igjen:

dette er hva jeg husker så om teksten er litt feil så sorry.. skikkelig kvalitets sang ;) hehe .. men håper noen vet hva den heter. har gode minner til den.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sangen du leter etter er nok "Chilli feat. Carrapicho - Tic, Tic Tac" fra Absolute Music 20 :)

</a>

oioi.. du er en engel. har lett etter denne i lang tid, men akkurat i kveld irriterte det veldig. sikkert lett en time no ;) hehe.. så er tic tic tac de sier ja.. hmm

Lenke til kommentar
prøv å søk etter setninger i sangen som du husker på google eller youtube. eller s skal jeg prøve å finne den i min musikksamling hvis du gir meg litt tid. kansje jeg har den. har en sang med chiquita tror jeg. kansje det er den du søker etter

takk skal du ha men har funnet den :):)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...