mia_pia Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 jeg leter etter en sang som er fra rundt 1996-1999 jeg husker det var en dans til denne også. syns å huske den var på en av de typiske samle cdene.. more dance eller aboslutt music..men er ikke så lett å finne hvertfall. teksten går noe lignende slik : ba chitan chitan bol, gotta chiquititititaaaa ba chitan chitan bol, gotta chiquititititaaaa "mellomspill" så er det en mann/dame (usikker) som sier " Do you really wanna know about the boys in the show?" Yes I wanna know about the boys in the show.. Do you REAAALLY wanna know about the boys in the show? Yes I wanna know about the boys in the show... så er det litt diffust hva som sies mer.. men er noe med.. its time to get up an down.. dont be afraid for dignity.. just do as you please.. så kommer dette igjen: ba chitan chitan bol, gotta chiquititititaaaa dette er hva jeg husker så om teksten er litt feil så sorry.. skikkelig kvalitets sang hehe .. men håper noen vet hva den heter. har gode minner til den. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Klikk -> Lurer du på hva en sang heter? Spør her. -tråden <- Klikk Lenke til kommentar
trespiser Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 prøv å søk etter setninger i sangen som du husker på google eller youtube. eller s skal jeg prøve å finne den i min musikksamling hvis du gir meg litt tid. kansje jeg har den. har en sang med chiquita tror jeg. kansje det er den du søker etter Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Sangen du leter etter er nok "Chilli feat. Carrapicho - Tic, Tic Tac" fra Absolute Music 20 Lenke til kommentar
mia_pia Skrevet 8. september 2008 Forfatter Del Skrevet 8. september 2008 Sangen du leter etter er nok "Chilli feat. Carrapicho - Tic, Tic Tac" fra Absolute Music 20 </a> oioi.. du er en engel. har lett etter denne i lang tid, men akkurat i kveld irriterte det veldig. sikkert lett en time no hehe.. så er tic tic tac de sier ja.. hmm Lenke til kommentar
mia_pia Skrevet 8. september 2008 Forfatter Del Skrevet 8. september 2008 prøv å søk etter setninger i sangen som du husker på google eller youtube. eller s skal jeg prøve å finne den i min musikksamling hvis du gir meg litt tid. kansje jeg har den. har en sang med chiquita tror jeg. kansje det er den du søker etter takk skal du ha men har funnet den :) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 He he, ja. God, gammel slager jeg hørte på for et par timer siden da jeg satte på Absolut Music 20 Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Rapporter slike tråder framfor å svare i dem. Alle slike spørsmål skal tas her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=298209 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg