Reodor_Felgen Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Hei. noen som vet hvor man får tak i driver til skjermkortet til denne pc'en? har prøvd ati calyst pakka men støttet ikke mitt kort... mener det er ati radeon xpress 1100.. takker for all hjelp! Lenke til kommentar
birgeru Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Du prøver å gå fra Vista til xp? Har prøvd sjøl med dårlig resultat. Det er Ati 1100 kort, men blei tolka som ati 200 i xp. Det betyr egentlig lite - like svake kort begge. Men har du fått det trådløse kortet til å fungere? Lenke til kommentar
Reodor_Felgen Skrevet 10. september 2008 Forfatter Del Skrevet 10. september 2008 Du prøver å gå fra Vista til xp? Har prøvd sjøl med dårlig resultat. Det er Ati 1100 kort, men blei tolka som ati 200 i xp. Det betyr egentlig lite - like svake kort begge. Men har du fått det trådløse kortet til å fungere? Ja prøver å gå fra vista til xp. Merket at det ble gjenkjent som ati 200, men hjalp ikke meg så mye, ingen drivere som ville svelge kortet fordet:( det trådløse kortet virker ja, måtte bruke atheros drivere fra acer aspire 5100. Brukte lyd driverene fra samme acer maskin og:) Ingen som vet hvordan man fikser skjermkortet? Lenke til kommentar
birgeru Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Fant ei side som kan vere aktuell MX36 . Det er ei stund siden eg prøvde på xp installeringa, men husker ati driverne var vrine å få til, måtte "tweakes" Lenke til kommentar
Reodor_Felgen Skrevet 10. september 2008 Forfatter Del Skrevet 10. september 2008 Fant ei side som kan vere aktuell MX36 . Det er ei stund siden eg prøvde på xp installeringa, men husker ati driverne var vrine å få til, måtte "tweakes" tusen takk, de driverene fungerte ypperlig!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå