suuhoo Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Hei Har rotet litt med en dame nå i det siste. Hvordan skal jeg få fortalt henne at jeg liker ho? Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 8. september 2008 Forfatter Del Skrevet 8. september 2008 Si det? Skal jeg bare plinge på telefonen i mårra å si at jeg liker henne, eller bør jeg dra til henne? Lenke til kommentar
indie Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Du må ikke si at du liker henne, du må vise det. Da mener jeg ikke med blomster på døra og sånn romantisk dritt, men du bør finne på noe med a på fritida og flørte med henne og så eskalere. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Du må ikke si at du liker henne, du må vise det. Noen forteller deg at man skal si det rett ut. Andre, som deg, sier man må være litt forsiktig og heller vise det på forskjellige måter. Jeg vil tro det varierer fra jente til jente. Ikke at jeg har så mye erfaring, men alle jenter er da ikke like? Lenke til kommentar
indie Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Alle jenter er ikke like, i kanskje 2% av tilfellene så vil det funke å si rett ut at "hei, jeg liker deg skikkelig godt". Det er det samme som å spørre en du har flørta litt med om hun vil vare kjæresten din. Det virker skremmende på de fleste. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Si det? Skal jeg bare plinge på telefonen i mårra å si at jeg liker henne, eller bør jeg dra til henne? Godt spørsmål.... Det viktigste er å faktisk SI det. Det beste er klart fac2face. MEn det er ikke bestandig like lett. Derfor kan du sikkert ta det per tlf om du ikke klarer det f2f. Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 8. september 2008 Forfatter Del Skrevet 8. september 2008 Du må ikke si at du liker henne, du må vise det. Da mener jeg ikke med blomster på døra og sånn romantisk dritt, men du bør finne på noe med a på fritida og flørte med henne og så eskalere. Eskalere? Lenke til kommentar
indie Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Bevege deg videre enn å være bare en kort flørt, men ikke gjør noe forhastet, jeg tror du kommer til å angre om du sier rett ut at du liker henne. Hadde jeg vært deg hadde jeg funnet på noe til helga og prate om det i nærheten av henne og så tilfeldigvis si at hun kan være med om a vil. Men det kommer jo litt ann på hva du mener da, definer "rote" og "en stund" så er det lettere å forstå situasjonen din. nyways, gl, nn. Lenke til kommentar
Miss_Pepsi Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Tror nok at litt mer enn 2 % av jenter rundt om kring liker å høre: jeg liker deg, av en gutt de har et godt øye til... Du kan godt begynne forsiktig si det på msn eller sms.. Si gjerne HVA du liker ved henne, så blir det mer troverdig og du kan si det maaange ganger uten å si det samme Jenter, stort sett, setter pris på komplimenter! Hvis hun ikke liker det, merker du det fort.. Lenke til kommentar
elvenbow123 Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Rota litt rundt? Høres jo ut som om dere har sex stadig vekk :-S eller har jeg missforstått? Lenke til kommentar
Swixcap Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 syns du skal si til henne at du liker henne, men at hun ikke skal føle noe press. hvis du synes dere klikker fint, går det nok bra. kjipern kan være om hun bare er godvenn med deg, og det kan forknipe endel fremover. likevel, I say go for it! Lenke til kommentar
somebody Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Pass på så du ikke selger deg her! De prøver "nesten" å få deg til å drite deg ut... Damer er keen på "hard to get", bare pass på at det ikke blir for vansklig. Har gått i fellene begge veier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå