kripet Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Hei skal ha meg en Intel Q9550 men er veldi usikker på hvilket hovedkort jeg skal ha og hvilke minnebrikker. Hovedkortet må ha noen sata kontakter og helst esata-- Vil helst ha ett Asus HK ati HD4850 skjermkort WS velociraptor150GB 10k(senere 1 til i raid)systemdisk Samsung spinpoint 1TB disk til lagring Mist 650W power Vista ultimate 64bit Brenner har jeg en liggende(Nec) om noen har forslag til kabinett så kom gjerne med det Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Kabinett: Antec performance p182. Det er helt fantastisk å bygge i, og meget ryddig og pent. I tillegg burde du gå for en 300 Gig Velo. Mer for penga. Og, strømforsyninga kan du like godt mokke opp til 750. fler watt, samme pris. Siden du skal ha et ati-kort, vil jeg anbefale Asus Maximus Formula. Utrolig bra kort, til bra pris. har også mulighet for crossfire, om du skal oppgradere grafikk-kraften. OCZ reaper Bra minnebrikker, med fancy kjølere. Det er nå mitt forslag. Lenke til kommentar
kripet Skrevet 9. september 2008 Forfatter Del Skrevet 9. september 2008 (endret) Er det noen fordel\ulempe å gå for ett kort med x38 chipsett i forhold til x48? Og har sett litt på asus RAMPAGE FORMULA dette har x48 og det støtter ddr2, er vel ikke noe stor vits i å gå for ddr3? vil disse brikkene fungere? Endret 9. september 2008 av kripet Lenke til kommentar
kripet Skrevet 9. september 2008 Forfatter Del Skrevet 9. september 2008 (endret) HK: asus Rampage formula Minne: OCZ DDR2 4 GB Reaper Heat Pipe Conduit PC2-8000 2x2048MB 1000MHz CPU: Intel Q9550 2,83GHz Skjermkort: ati HD4850 skjermkort Hardisk1 WD velociraptor150GB 10k(senere 1 til i raid)systemdisk Hardisk2 Samsung spinpoint 1TB disk til lagring PSU Mist 650W power OS Vista ultimate 64bit Kabinett Antec 180 Brenner har jeg en liggende(Nec) Dette ser foreløpig oppsett ut Noe jeg mer jeg burde tenke på Endret 9. september 2008 av kripet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå