Gå til innhold

BK: Portretter av Marianna på location

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ser ut som du driv å tester ut diverse vinkler.. Jeg syns nr 2 og 3 er mest fengende.

syns ikke posseringen på nr 1 fungerte helt for henne. Ble litt slapp holdnign på kroppen, med litt "sinna" øyne.

digger hvordan hun stiger til værs på nr2.. Hu blir veldig dominerende i bildet og det liker jeg. Her passer også utrykket hennes svært godt.

3. tøff vinkel, garantert ikke enkelt å få til. Hun har en fin S kurve. Er bildet skarpet opp noe voldsomt her?

4. Blir ikke samme futten som du har på 2 og 3, Ble alminlig i forhold til de 2 andre hvis du forstår.

Lenke til kommentar

@okasin, hehe =9

fint du likt dem.

fornøyd med nr 2 jeg også.

fint at hu torde å gå opp der, jeg sto delvis på en greie på motsatt siden, men var skummelt (ganske rett ned i havet på ene siden og en meter++ ned på andre siden og ganske smalt :p).

@dev,

nr 1 er ikke det beste nei, men likte himmelen der =) tror det blir litt slik pga litt for mye / feil tilting av hodet.

nr 3, måtte ut av parkeringhuset å stjele meg en søppelkasse for å få tilvinkelen =)

2 x min vanlige highpass på dette og max sharpness i portraiture ja.

nr 4, alminnelig ja, men veldig fine kurver på kroppen tycker jeg.

Lenke til kommentar

Helt enig i at poseringen på det første bildet ikke funker for henne. Det andre bildet var glimrende! Dominant, sint, overlegen. Følelsene man kan lese av ansiktet hennes passer med himmelen. Fantastisk. Det tredje bildet er kanskje den rake motsetning til bildet før, og viser en barnslig jente i 14-års-alderen. Kan se ut som om du prøver å få frem det lekne her, men det går ikke helt hjem hos meg ihvertfall. Det siste bildet var lite flatterende. Med tanke på det utseende du har fått frem i de andre bildene her, så hører ikke dette hjemme her i det hele tatt. Konklusjon: Nr. 1 = litt kjedelig, nr. 2 = herlig, nr. 3 = helt ok, men virket (kanskje) mot sin hensikt, og nr. 4 = lite flatterende. Alt i alt så likte jeg det her.

Endret av Mimir
Lenke til kommentar

Nr 1, slik belysning (Opplyst modell med mørk landskapsbakgrunn) er ikke noe jeg digger, så resten får ta seg av det.

Ang cropping så syns jeg den er for lav, men også for høyt. Tror jeg ville lagt den over knea, og også prøvd en mer spennende komposisjon, enten mer på høyre side enn motsatt, visa versa. Hun er veldig rød/gul, var hun slik? Syns fargemetningen i ansiktet ser litt heavy ut, hva med å senke den? Ang positur syns jeg det blir litt for rett opp og ned, ganske vanlig armstilling, uten at jeg kan komme opp med noen idèer nå, syns positurer er vanskeligs selv, men det må sitte, det òg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...