gArd- Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Er på jakt etter en 12V DC plugg som vist på bildet.. Den brukes opprinnelig på en Grundig reise TV som kan drives direkte fra 12V... har spurt veldig mange steder uten hell... noen som vet hvor jeg kan få tak i en slik? Lenke til kommentar
gArd- Skrevet 13. september 2008 Forfatter Del Skrevet 13. september 2008 virkelig ingen som vet hvor denne kan skaffes?? Lenke til kommentar
daruu Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Går jo alltids ann å lage en da, hvis du er litt godvenn med elektronikk ihvertfall Lenke til kommentar
gArd- Skrevet 13. september 2008 Forfatter Del Skrevet 13. september 2008 Går jo alltids ann å lage en da, hvis du er litt godvenn med elektronikk ihvertfall du mener jeg skal smelte en slik selv av plast?? Lenke til kommentar
daruu Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Har du ikke selve pluggen inn i tv'n da? Da kan du jo klippe av ledningene på den å skjøte på nye Lenke til kommentar
gArd- Skrevet 13. september 2008 Forfatter Del Skrevet 13. september 2008 Har du ikke selve pluggen inn i tv'n da? Da kan du jo klippe av ledningene på den å skjøte på nye jo men jeg trenger en NY plugg... det som er hele greia... trenger en NY plugg som jeg kan lodde/feste en NY ledning på.. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Åja, da misforsto jeg litt da men Den pluggen ligner jo litt på sånne som er ganske vanlig i bla videospillere da, sikker på at de ikke passer? Kan jo være at du kan få noe hjelp om du tar kontakt med grundig også Lenke til kommentar
gArd- Skrevet 13. september 2008 Forfatter Del Skrevet 13. september 2008 (endret) Åja, da misforsto jeg litt da men Den pluggen ligner jo litt på sånne som er ganske vanlig i bla videospillere da, sikker på at de ikke passer? Kan jo være at du kan få noe hjelp om du tar kontakt med grundig også prøvde sende mail til servicesenteret dems i Norge, men har ikke fått svar... ja den er veldig lik pluggen som brukes bak radioer og noen dvd/vhs spillere... men siden dette er DC så er de to polene støpt litt forskjellig for at man ikke skal koble feil... så det fungerer ikke med de vanlige AC pluggene som brukes i vanlige radioer og dvd/vhs spillere... Endret 13. september 2008 av Obie^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå