Meuchelmorder Skrevet 24. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2003 sitter på jobb nå og har et problem .. jeg kommer ikke inn på mIRC Jeg får følgende feilmelding * Unable to connect (Connection timed out) Virker som jeg sitter bak en brann mur eller noe .. jeg får logget meg inn på MSN problemfritt... Linja er en SDSL linje ..... Noen som kan hjelpe Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 24. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2003 test med dette her: /server irc.secsup.org:8080 Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 24. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2003 Du kan alltids sette opp en bouncer hjemme som bruker port 80, og kople til den. Lenke til kommentar
Meuchelmorder Skrevet 24. mars 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. mars 2003 ekke hjemme da vettu :wink: Anywhy ble truet her om dagen med å få Fiber i hosten min eller noe sånn .. noen som kan fortelle meg hva det er ? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 24. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2003 ekke hjemme da vettu :wink: Nei, det har jeg da heller ikke sagt. Det jeg mente, var at når du kommer hjem i dag, kan du sette opp en bouncer, og bounce deg inn på IRC i morgen.. Lenke til kommentar
Meuchelmorder Skrevet 24. mars 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. mars 2003 kjekt å vite hva i helvete du prater om da bouncer er hvaaaa for noe ??? Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 24. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2003 ekke hjemme da vettu :wink: Anywhy ble truet her om dagen med å få Fiber i hosten min eller noe sånn .. noen som kan fortelle meg hva det er ? Vet ikke hvorfor du ble truet av det, men legen min truet meg med fæle ting hvis jeg ikke fikk mer fiber i kosten. bwæhæhæ.... Lenke til kommentar
Meuchelmorder Skrevet 24. mars 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. mars 2003 ja da får du ikke drite Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 24. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2003 Når du er på jobb skal du jobbe... ikke 'chatte' på irc :wink: Lenke til kommentar
Lch Skrevet 24. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2003 bouncer er hvaaaa for noe ??? Dørvakt, eller omdirigerer. Google er en fin bil. http://www.probnc.com/ http://dialspace.dial.pipex.com/town/walk/...k/nf42/uglybug/ http://mind.riot.org/muh/ Les litt og lær. Lenke til kommentar
Meuchelmorder Skrevet 24. mars 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. mars 2003 fiber er a ? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 24. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2003 Nei, fiber er ikke a. A er en bokstav, fiber er et ord. Fiber er godt for fordøyelsen, og samtidig bety at man har en fet internettforbindelse. Dette viser at ord kan ha flere betydninger avhengig av hvilken kontekst det er satt i. Nå, hva tenker du på? Fiber som i kostfiber, eller fiber som en signalleder? Lenke til kommentar
Meuchelmorder Skrevet 24. mars 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. mars 2003 tulling .. du veit hva jeg snakker om da vettu din sopp ... søren skulle hatt deg litt bank du !!! Lenke til kommentar
Tosh Skrevet 24. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2003 Haha, noen med kort lunte her eller? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 24. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2003 tulling .. du veit hva jeg snakker om da vettu din sopp ... Nei, det er jeg jammen ikke sikker på. Nettopp derfor jeg spurte. søren skulle hatt deg litt bank du !!! Ja, kom igjen, tøffen. Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 24. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2003 Slossingen kan dere ta utendørs Lenke til kommentar
Meuchelmorder Skrevet 24. mars 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. mars 2003 bare og si når og hvor det tosk ... Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 24. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2003 bare og si når og hvor det tosk ... Haha, prøv å hold hormonene litt i sjakk, så kanskje det går deg mer vel her i verden. AtW Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 24. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2003 haha, knekk drittungen lars! Lenke til kommentar
Meuchelmorder Skrevet 24. mars 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. mars 2003 jeje men egentlig lurte jeg på noe da ) Hva betyr det om noen putter fiber i hosten din ??? Lars mann dritt i og svar da kommer jeg assraper deg såååå jæævelig hardt at tenna dine er ømme i mange uker etterpå :x Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå