Gernia Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Vil bytte bios.. Hvordan? vet hvilke opdatering jeg skal ha så vil bare ha fremgangsmåten Men hvis man av en eller annen grunn trenger og vite hvilken BIOS så bare spør, og så snart jeg opdaterer skal jeg legge den ut -Gernia- Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Det kommer helt an på hvilket hovedkort du har og hvilken bios som brukes på det aktuelle hovedkortet. Ofte finnes det oppdateringsprogramvare som kan lastes ned fra produsenten av hovedkortet. Sjekk der først. Lenke til kommentar
Gernia Skrevet 9. september 2008 Forfatter Del Skrevet 9. september 2008 Det kommer helt an på hvilket hovedkort du har og hvilken bios som brukes på det aktuelle hovedkortet. Ofte finnes det oppdateringsprogramvare som kan lastes ned fra produsenten av hovedkortet. Sjekk der først. Er Asus Model: P5B Version 2001, P5B BIOS V2001, 2008/08/05 det er den biosen jeg skal ha,,,, Er det bare og innstalle? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Asus Update er et program som laster ned og oppdaterer din bios. Velg Motherboard, utillities og tools... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå