Langkatt Skrevet 1. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2009 2 meter snø. WOW eller CS:S? Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 1. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2009 CS:S 7-serie eller S-klasse? Lenke til kommentar
Kristiiin Skrevet 1. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2009 psst! "still andre et ultimatum" ikke "still andre uinteressante og grisekjedelige spørsmål" Lenke til kommentar
B25S Skrevet 1. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2009 CS:S 7-serie eller S-klasse? S-klasse, definitivt. Men da må det være lov å vente litt, for det kommer ny S-klasse i år Bestevennen din bæsjer i trynet ditt eller du bæsjer bestevennen din i trynet? Notèr gjerne at dere begge har diarè og at det er så mye at man må sitte en halvtime på do for å få det ut, snakk om flere liter. Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 1. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2009 (endret) Jeg bæsjer bestevennen min i trynet? Spist en kilo sjokolade hver dag resten av livet eller klippe bort lille tåa di? Endret 1. januar 2009 av Henry9 Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 1. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2009 byebye littletoe </3 anime eller manga? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 3. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2009 anime Sitte en uke i et tre for Greenpeace eller aldri mer natur? Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 3. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2009 sitte ei veke i eit tre for greenpeace! Simpsons eller Family Guy? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 3. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2009 Simpsons! Hva slags spørsmål er det... Tyskland eller Østerrike? Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 3. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2009 Tyskland rpg eller fps? Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 3. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2009 FPS! Knuse Tv'en din eller Dataen din? Lenke til kommentar
Ludda Skrevet 3. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) Knuse Tv'en din eller Dataen din? Dataen...!! 8år gammel bærbar som nesten ikke kan skrive en gang Leve uten mat eller sex resten av livet? Endret 3. januar 2009 av Ludda Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 3. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) Leve uten mat? Erm? Menne blir vel uten sex da, vil vel heller leve lenge, istedet for å dø etter 3 dager for å ha sex. Stum eller døv? Endret 3. januar 2009 av Ajaco Lenke til kommentar
B25S Skrevet 4. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2009 Stum. Kan trenes opp til å snakke som en normal person igjen, men vil ta et par år Døv eller blind? Lenke til kommentar
Vrinsk Skrevet 4. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2009 Lett, døv. Dum og deilig eller smart men stygg? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 4. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2009 Smart men stygg. Vmware eller Virtualbox? Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 4. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2009 Vmware. Være skalla eller å ha kjempelangt hår som du må ha? Lenke til kommentar
B25S Skrevet 4. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2009 Hatt kjempelangt hår. Det jeg ville gjort var å gå til en frisør og få klipt det så jeg fikk en skikkelig fin frisyre (den jeg har nå). Så ville jeg bedt h*n om å samle alt håret. Så hadde jeg lagret håret i en pose i en skuff, for da har jeg jo håret, men ikke på meg Kjempe stygg eller kjempe stygg? Lenke til kommentar
Vrinsk Skrevet 4. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2009 Kjempe snygg Nokia eller SonyEricsson? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 4. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2009 SE Penus, eller panus? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå