Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Ultimatumleken, still andre et ultimatum

-Gudfaren-

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I et ultimatum må du velge enten eller. Begge delene trenger ikke være ille. Det du spør der er, pain ved å bli nagla til et fly, eller pain ved å ha åpne øyne. Blir akuratt det samme som om jeg spør pepsi eller cola, bare at det ikke omhandler smerte..

Anyway, ditt ultimatum er også veldig ufullstendig. Blir man nagla til et fly, uten varige skader, eller vil du få frostskadene av å henge på flyet, men overleve? Hvor lang er denne flyturen?

Men jeg hadde nok gått for den hvis det ikke ga varige konsekvenser.

James bond eller Jason bourne?

Lenke til kommentar
I et ultimatum må du velge enten eller. Begge delene trenger ikke være ille. Det du spør der er, pain ved å bli nagla til et fly, eller pain ved å ha åpne øyne. Blir akuratt det samme som om jeg spør pepsi eller cola, bare at det ikke omhandler smerte..

Anyway, ditt ultimatum er også veldig ufullstendig. Blir man nagla til et fly, uten varige skader, eller vil du få frostskadene av å henge på flyet, men overleve? Hvor lang er denne flyturen?

Men jeg hadde nok gått for den hvis det ikke ga varige konsekvenser.

James bond eller Jason bourne?

et ultimatum er ikke et spørsmål om å velge enten eller, er så mye mer, et ultimatum er å velge mellom 2 vanskelige valg, som egentlig man aldri skal måtte svare på for å si det sånn, det skal være det ultimate spørsmålet.

In everyday life, ultimatums are also sometimes made in various contexts, such as in:

* a legal proceeding (e.g. the demand to strike a plea bargain or face a trial)

* a business relationship (e.g. the demand to accept a certain price or to forgo the deal)

* a labor dispute (e.g. the demand to grant a hike in salaries or another improvement in the employees' conditions, or face a strike)

* a personal relationship (e.g. the demand to desist in an extramarital affair or to face a divorce).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...