Ajaco Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 en ultimatum lek. Slå ut 3 tenner (ved et uhell), eller trekke 3 tenner uten bedøvelse? Lenke til kommentar
Wartom Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Trekke 3 tenner uten bedøvelse tror jeg. Blir mer professjonelt. Aldri sove aldri dø aldre brenne aldri blø, eller plutselig en gang dø? Dette er nattens poeeesiiiii wtf. Lenke til kommentar
bögfisk Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Plutselig dø engang 1. En dude som spiser opp kjønnsørganet ditt 2. En dame spiser opp kjønnsorganet ditt Lenke til kommentar
m_8 Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Dame Kommer vel litt an på kjønn på den som svarer? Se på at din nermeste bli satt i den elektriske stol, eller sitte der selv? Lenke til kommentar
Wartom Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Se på at en av mine nærmeste sitter i stolen. Hah. Dø av varme eller dø av kulde? Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Kulde Nugat eller trøffel? Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Nugat A dell from hell, eller a hell from dell? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Dell from hell Aldri leve eller aldri dø? Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 aldri dø pizza eller taco? Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Pizza Ftw! CS:S eller BF2? Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Huff, den var hard.. men tror jeg ender opp med CS:S. Et liv i sølibat, eller et liv uten internett? Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Et liv uten internett Dø selv , eller miste 3 av dine nærmeste venner? Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Tricky. Jeg tror jeg lar tre av mine aller beste venner dø Hår i suppa eller suppe i håret? Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Hår i suppa Aldri få vondt, bli skadet, bli syk, føle deg dårlig, ha det dårlig, ha det vondt, aldri legge på deg vekt(med mindre du vil det) og dø i en alder av 60 raskt og smertefritt Eller Aldri dø, og ikke bli for gammel men forbli slik du er nå? Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Aldri dø og forbli 17 resten av livet, herlig! Jeg vil ikke bli stor :0 Spise Smash hver dag resten av livet, eller aldri spise det igjen noen gang? Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Aldri spise det igjen. Et liv uten pc, eller et liv uten damer/menn? Kommer ann på kjønn osv. Lenke til kommentar
m_8 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Uten pc. Låses inn i et skap som er så lite at du må kroke deg sammen (sittende) en hel dag, eller spist et rått egg fra 1800 tallet? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Hadde nok spist egget, med mindre det hadde blitt giftig. Wikipedia eller google søk / andre kilder for å finne info til en skoleoppgave? Lenke til kommentar
m_8 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Wiki/google. Slikke gulvet på et klasse rom etter en skoledag, eller få helt 80 grader kokevann på deg, naken? Post nr. 400 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) slikke gulvet, med mindre det var snakk om å vaske gulvet da Kutte av en tå, eller en finger? Endret 6. november 2008 av Ajaco Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå