indie Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Bare drikke vann, lett. Ha sex med en mann med en vagina eller en kvinne med en penis Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Dame med penis, tror jeg. For et ultimatum. =P Bo på gata resten av livet eller bo i et skur stappfult med måker resten av livet? Lenke til kommentar
Wartom Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Dame med penis, tror jeg. For et ultimatum. =P Bo på gata resten av livet eller bo i et skur stappfult med måker resten av livet? Skuret tror jeg. Hadde nok vært fælt men bedre en å bo ute. Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 lol skjønte du ikke at tråden stopper om du ikke stiller et nytt ultimatum? få en ny bmw 318 coupe, eller en original sierra cosworth rs500? Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 den som er verdt mest miste all balanse eller snuble hvert 5 sekund Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Snuble hvert 5 sekund Miste kontrollen over lukkemuskelen i ræva eller miste kontrollen over urinblæra? Lenke til kommentar
Wartom Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 (Beklager istad. Glemte å poste ett nytt ultimatum, var så trøtt :!: ) Urinblæra tror jeg... Aldri klare å sove men heller aldri dø av det eller måtte gå naken hele tiden. Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 in ze nude nyse hvert 10. min eller må tisse hver halvtime Lenke til kommentar
avalaker Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 nyse Være skaperen bak den nye logoen til posten eller få vite hvilken dato du kommer til å dø Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 ummm den var jo ikke vanskelig, poste(ingen vil vite når man dør, hvis man får vite det kan man jo gjøre alt mulig uten å dø, hoppe ned frabygninger og greier, skjebne konseptet funker ikke så bra) høre samme sang hele tiden hver dag untatt helgene eller gå med armene opp i været hele uka unntatt helgene Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Gå med armene opp hele uka utenom helgene hahah Leke hide and seek med George W Bush eller leke hide and seek med osama bin laden ? Lenke til kommentar
avalaker Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) ummm den var jo ikke vanskelig, poste(ingen vil vite når man dør, hvis man får vite det kan man jo gjøre alt mulig uten å dø, hoppe ned frabygninger og greier, skjebne konseptet funker ikke så bra) høre samme sang hele tiden hver dag untatt helgene eller gå med armene opp i været hele uka unntatt helgene kansje berre jeg som synest den nye logoen til posten er fæl hehe Edit: Så ikke at =Iko= hadde svart før meg, hide and seek med George W Bush, enklest å finne Miste alle nære venner eller dø Endret 30. oktober 2008 av avalaker Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Miste alle nære venner. Styrtrik eller "få" drømmedama? Lenke til kommentar
Wartom Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Styrtrik. Konstant hardon eller øyne som når som helst kan falle ut en gang om dagen (men kan puttes tilbake uten varige men). Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Tror jeg ville latt ene øyet mitt ramle ut 1 gang om dagen "å faen, skulle vært hjem jeg , om 4 minutter ramler øyet mitt ut" Bli kvelt av en pythonslange eller bli kvelt av en boletorpedo? Lenke til kommentar
WASD Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Pyton, siden jeg ikke vet hva det andre er! Ok, kanskje tatt her før, men men. Ha sex med jessica alba, uten at du kan si det til noen. Eller at hun sier det til alle du kjenner, og så får du ikke lov til å ha det! Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Ha sex med Alba uten å si det til noen. Ikke drite på en hel uke, eller aldri mer få lov til å poste på diskusjon.no? Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Ikke drite på en hel uke 14 brutale slag i trynet ved midnatt hele året, eller bli pissa på i søvne av en gal kroatisk vannpolospiller? Lenke til kommentar
scumbag Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 (endret) Gjelder begge som noe som skal skje deg en gang i døgnet og det hele året? I såfall velger jeg å bli pissa på.. 14 harde slag en gang i døgnet vil ommøblere for mye av trynet tror jeg. Spise "vassgraut" resten av livet til alle måltid eller hoppe utfor et stup så du dør? Endret 31. oktober 2008 av scumbag Lenke til kommentar
bögfisk Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Vassgraut Blind eller død? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå