Chocolate-Monster Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Sant det, men du trives ikke på jobben og må pine deg igjenom vanelig arbeidsdag hver dag.... du hadde tjent nok til å finne på noe med venner, og ikke nok for allt da Jeg ville heller trives på jobb, få gode venner og hyggelige tilbakemeldinger så jeg gleder meg til å komme på jobb. Og de pengene jeg tjener mindre trenger jeg ikke for å dekke mine behov å være lykkelig. Stupe fra stupebrett eller fra fjell i vannet? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Fra fjell Alltid sommerklær, eller alltid vinterklær? (Ja, sant det. Tenkte ikke på det :/) Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 (endret) Alltid sommerklær. (Lettere å holde seg inne på vinteren enn someren) Only ass or tits? Endret 13. desember 2012 av b3ndik Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 (endret) Alltid sommerklær (da heller flytte til syden ) Bare ass. Aldri støvsuge rommet eller aldri bytte dynetrekk og laken? Endret 13. desember 2012 av Chocolate-Monster Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Aldri støvsuge. Bare PC eller bare telefon? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Bare telefon, (kan gjøre masse med telefon også ) Bare facebook eller bare skype? Lenke til kommentar
Espenito Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Bare Facebook Si Ja i stedet for nei, eller si nei i stedet for ja? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Si ja. (Må jo våge noe i livet) Være tourbuss sjåfør eller lastebilsjåfør? Lenke til kommentar
chriztr Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Lastebilsjåfør. Da har man i det minste tilnærmet normalt liv og gjennomsnittlig lønn. Se din kjære dø eller redde henne fra og dø, men bli grønnsak resten av livet? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Bli grønnsak. Har som ikke noe langt liv som grønnsak, men dør i det minste med god samvittighet. Høre en sang du digger så mange ganger du klarer på en dag. Må døyne og høre den konstant. Eller høre en sang du hater 20 ganger på en dag? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Den jeg hater 20 ganger... Må sove. Aldri ha lys i huset, eller aldri ha lys ute? (Du har ikke vinduer i huset ) Lenke til kommentar
chriztr Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Aldri ha lys i huset. Er elektriker, så jeg ordner noe provisorisk ganske så kjapt;) Tisse i vasken eller tisse ute bak en busk? Lenke til kommentar
Simonhauan Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Tisse ute bak en busk. Spise kun kjøtt eller kun grønnsaker resten av livet? (salt og pepper inkl. i begge) Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Kunn kjøtt Gått i shorts eller vært skalla i 2 år? Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Gått i shorts. Drepe moren din eller drepe faren din? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå