m_8 Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Kråka, har livet kjært. 55 timer uten søvn, med en strømpistol mot hodet hver gang du blacker ut, eller en uke innelåst på et rom med en seng og ingen mat? Lenke til kommentar
superninja Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 55 timer uten søvn.. lol 3 dager uten do, eller 3 dager på do? (du får ikke gå ut) Lenke til kommentar
Khani Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 (endret) 3 dager på do. Rigger bare opp pcen og et kjøleskap, så er alt greit. Slå ut alle fortennene med en stein, eller bytte ut dopapiret med sandpapir i en måned. Endret 28. november 2011 av WilliamAR Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Benytte meg av sandpapir i en måned, definitivt. Lykkes med juks, eller forbli en taper? Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 lykkes med juks få i deg engelsk HP saus eller drikke fra en sølepytt? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 engelsk HP saus, selv om jeg ikke vet hva det er, Hot Pepper saus? I såfal er jo sterke sauser ofte godt syns jeg, men det finnes jo unntak, og det kommer jo an på mengden. Aldri skrive på: PC eller pappir igjen? Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 (endret) hp saus har ekkelt mye eddik i seg, som det meste av engelsk mat sauser egentlig aldri skrive på papir igjen(er for avhengig av pc ) kutte av sin venstre finger og så spise den eller å kappe de to miderste tærne på høyre fot for så servere dem til noen andre? Endret 29. desember 2011 av topvulture Lenke til kommentar
Articzz Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 kappe de to miderste tærne på høyre fot for så servere dem til noen andre, seff Marit Bjørgen eller Tora Berger? (tenkt koffert). Lenke til kommentar
settings Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 marit - tror jeg aldri se igjen, eller aldri spise igjen Lenke til kommentar
Grotesque Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Aldig spise igjen data eller telefon?? Lenke til kommentar
settings Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 ja takk begge deler, hvis jeg får dem... du glemte ultimatumet. feks, aldri brukt, etc... aldri jobb eller alltid jobb? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Aldri jobb, selv om jeg har gått på dørene av kjedsomhet noen ganger, men hobbier er vel lov? Sanseløs i 1/2 år, du mister alt av syn, hørsel, lukt osv, og eksisterer kun som en hjerne. Eller gå med Chastity belt konstant i 3 år, dvs fullt sølibat. Valget er ditt, choose carefully. Lenke til kommentar
Articzz Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 få alt eg peikar på! (kan jo peike på damane) aldri ha dame eller aldri ha pc`? Lenke til kommentar
Akse Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Aldri ha PC. Jeg hadde vendt meg til det fort. Aldri drikke igjen eller aldri spise igjen? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 (endret) Aldri spise Aldri ha armer lenger eller aldri ha bein lenger? Endret 1. februar 2012 av Zeromac Lenke til kommentar
Henning- Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Aldri ha bein. Aldri se eller aldri høre igjen ? Lenke til kommentar
settings Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 aldri høre. aldri bli plaga, men leve forever alone/ alltid bli plaga, men alltid ha samfund med andre Lenke til kommentar
Articzz Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 aldri plaga og ensom. (liker og være aleine) liv uten beina dine eller og ha beina,men ikkje kunne bruke de? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Jeg ville hatt beina uten å bruke de. Være den beste blant de dårlige eller dårligst blant de beste? Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 (endret) Beste blandt de dårligste Tisse på drømmedama eller blitt tisset på av drømmedama. Endret 4. februar 2012 av Hunterra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå