Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 13. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2011 Sommerferie med fint vær hver dag uten internett, det er det jeg er vant til! @Naiits: Det er ikke rart du ikke kan se det, du er jo blind.. Neida, jeg er faktisk enig. Blind er som å være lam. Hoppe fra 10 meter og på stein, eller fra 30 meter og i vann? Lenke til kommentar
jevli Skrevet 14. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2011 30 meter og i vann sefferoni! Aldri mer bruke elektroniske apparater, eller ha en mobil teipa til hode resten av livet? Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 14. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2011 (endret) Da tror jeg nesten at jeg må droppe alt elektronisk. Det går vel an å leve et liv uten, de klarte det vel før i tio... Tablet eller bærbar pc? Edit: Det hører vel til i "cola eller pepsi"-tråden. Leve i et veldig strengt land hvor nesten ingenting er lov, men uten kriminalitet, eller et land med mye kriminalitet men stor frihet? Endret 14. juli 2011 av Naiits Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 14. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2011 Det kommer helt ann på hva som er forbudt. Forsvinner ytringsfriheten min? Hvis ja; da velger jeg frihet og kriminalitet, hvis nei; velger jeg regulert, men uten kriminalitet. Bedrive tungt arbeid ute et helt døgn i 40 varmegrader, eller være passiv et helt døgn ute i -40? Lenke til kommentar
GRØNÅS Skrevet 15. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2011 Valgt tungt arbeid ute et helt døgn i 40 varmegrader. Betingelsen er seff godt betalt. Det sa du ikke noe om. Se 3 av dine beste venner dø foran deg, eller dø selv for dine 3 beste venner? Lenke til kommentar
Articzz Skrevet 20. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2011 3 bestevenner dø foran meg. begrunnelse= det er ikke meg. aldri spise kjøtt igjen eller aldri ha downs syndrom? Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 20. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2011 Aldri ha downs syndrom seff.. Være på synkende passasjerferge eller styrtende fly? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 20. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2011 Synkende passasjerferge. Større sjangs for å overleve, vil jeg tro.. Drikke redbull istedet for all annen drikke enn vann hver dag, eller bare drikke vann? Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 20. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2011 første Halv nydelig dame, halvt din styggeste lærer. Hva skal være på toppen og bunnen ? Lenke til kommentar
kimosabi Skrevet 20. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2011 Bunnen som i livet og ner? Da er fine dama på toppen, høl er høl. Få en person til å bæsje i halvliteren din og drikke den opp, eller kline med en person som har vært død i 3 dager og ligget i solen? Lenke til kommentar
GRØNÅS Skrevet 20. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2011 Ingen av delene, men måtte jeg velge hadde det vært bæsjen. Tror jeg. Har 0 appetitt til å kline døde personer. Slå ned presidenten, eller gå med hakekors som ufikset og synlig tatovering hele livet? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 30. august 2011 Rapporter Del Skrevet 30. august 2011 Slått ned presidenten. Heteslag eller dyp hypotermi? Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 30. august 2011 Rapporter Del Skrevet 30. august 2011 Heteslag, tits or GTFO? Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 4. november 2011 Rapporter Del Skrevet 4. november 2011 denne var håpløst enkel... tits for sure ^^ - gå naken hele tiden eller aldri uten klær... Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 5. november 2011 Rapporter Del Skrevet 5. november 2011 Naken hele tiden.. Vanskelig å dusje og drive sengeaktivitet hvis man ikke kan kle av seg Battlefield 3 eller MW3 ? Lenke til kommentar
GRØNÅS Skrevet 5. november 2011 Rapporter Del Skrevet 5. november 2011 Battlefield 3 sjølvklart. Drikke piss eller blitt slått bevisstlaus av eit balltre? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 5. november 2011 Rapporter Del Skrevet 5. november 2011 Slått bevisstløs av et balltre. Har ihvertfall selvrespekten i behold! Spise løssnus eller knuse PCen? Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 5. november 2011 Rapporter Del Skrevet 5. november 2011 knuse pc'n (den er ikke min) dytte tissen din ut gjennom et hull med ukjent resultat eller tilby ropehullet til en fremmed pirat? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 21. november 2011 Rapporter Del Skrevet 21. november 2011 (endret) Tissen i noe ukjent... Visst du var en hetrofil mann å måtte sove mellom en veldig deilig dame eller en ekstremt kåt homofil mann, hvem ville du snudd ryggen til? Endret 21. november 2011 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
Khani Skrevet 27. november 2011 Rapporter Del Skrevet 27. november 2011 (endret) Ville sovet på gulvet i tilfelle dama har strap on. Du har 2 valg, enten spise en bedervet kråke med fjærene på, eller helle en bøtte med smeltet bly over hodet. Endret 28. november 2011 av WilliamAR Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå