Fitness_babe Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Pule forfryst eksospotte, mangler kuk da;) Bli tatt i å prøve å suge seg selv eller se på besteforeldrene dine har sex? Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Tatt i å prøve å suge seg selv. LETT Ha sex med bestemor eller mamma ? Lenke til kommentar
Kvassbert Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Bestemor, hun er dau for ca. 25 år siden. Dermed er det bare bein igjen, liten kontaktflate og egentlig ikke mye sex i det hele tatt. Gå med samme underbukse resten av livet, eller måtte gå med underbukse på hodet resten av livet. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 samme underbukse resten av livet. Kunne jo bare dusjet med den så hadde den jo blitt ren. Hørt på musikk hele tiden resten av livet eller aldri hørt musikk igjen? Lenke til kommentar
Kvassbert Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Høre på musikk resten av livet. Spise bare squash et år, eller aldri igjen spise noen bakevarer eller annet med mel som ingrediens. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 aldri igjen spise noen bakevarer eller annet med mel som ingrediens, er jo folk som har alergi mot mel og dem greier seg jo. Sitte på PC-en 10 timer daglig uansett hver eneste dag eller aldri sitte på PC-en? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Åh faen. Aldri, som i at jeg aldri vil kunne bruke en PC.. ever? Da går jeg med 10 timer daglig, ettersom det er svært få yrker en kan jobbe med i dag uten PC bruk. PC uten internett, eller internett uten PC? Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Internett uten pc. Drukne eller brenne ihjel? Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Tja, si det. Går for drukning jeg. Ønsker en åpen-kiste begravelse. Bli voldtatt av 7 ildkåte dverger eller bli voldtatt av 8 ildkåte dverger? Lenke til kommentar
Mikaeru Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 7. Høre på Justin Bieber eller Rebecca Black konstant i en måned? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Justin Bieber. Fyren har tross alt flere sanger, slik at repetisjonen av en låt ikke tar livet av deg. Forårsake et dødsfall blant en barneskole ute på tur, eller miste livet selv? Lenke til kommentar
Kvassbert Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Miste livet selv. Bli transportert i en tidsmaskin til middelalderen, eller bli transportert i en tidsmaskin til steinalderen? Lenke til kommentar
Ceburger Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Miste livet selv. Bli transportert i en tidsmaskin til middelalderen, eller bli transportert i en tidsmaskin til steinalderen? Dersom jeg kunne vært adelig, lett middelalderen Nei tror jeg hadde gått for middelalderen uansett, det var sikkert ikke særlig bra levestandard da for folk flest men litt nærmere vårt samfunn en steinalderen skulle jeg tro. Denne har muligens gått tidligere siden den er så opplagt men men: Knall høy lønn, type ti til hundre talls millioner i året i en jobb du hater over alt på jord, eller lønn du knapt kan leve av i drømme jobben som er gøyere enn en hobby/fritid. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Høy lønn, lett. Kunne fint ha levt med en hatjobb hvis jeg kunne ha kjøpt drømmebil på drømmebil.. Manuelt gir eller automatgir ? Lenke til kommentar
Kvassbert Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Manuelt. Jeg er da ikke over 60 år. Ikke et hårstrå på hele kroppen (Det inkluderer også øyevipper) , eller totalt bjørnefell på ryggen? Lenke til kommentar
les_paul92 Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Totalt bjørnefell på ryggen. Blind eller lam? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Blind. Uten internett eller uten gode venner? Lenke til kommentar
Pepitoz Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Uten internett. Kortvokst eller høyvokst? Lenke til kommentar
GRØNÅS Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Kortvokst. En slipper å se ned på andre. Ville du kuttet av hele lillefingeren for å redde 100.000 tilfeldige mennesker i verden, eller ville du latt vær og la 100.000 tilfeldige mennesker plutselig dø? Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Jeg kunne lett ofret en lillefinger. @Gavekort jeg er lettere sjokkert over at det finnes folk som heller vil ble blind enn lam. Det er fullstendig umulig for meg å se hvorfor du heller vil det. Sommerferie med fint vær hver dag men uten internett, eller sommerferie med drittvær hver dag men med tilgang til internett? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå