Darthvulture Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 nekrofil spise din egen bæsj eller din egen spye? =) Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 Spy Stikke en passer-nål i hånden eller høre på et helt Backstreet Boys-album? Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 Tricky :O Vil vel satse på å høre gjennom albumet :S Beholde et ben, eller miste begge? Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 beholde ett ben britney spears eller backstreet boys? Lenke til kommentar
B25S Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Helst begge to, så jeg kan brenne albumene dems. Men siden jeg sikkert må ta kun en av dem, så velger jeg Backstreet Boys som skal gå på oljefat-bålet. Internett eller datamaskiner? Og nei, det blir ikke som "hvem kom først, høna eller egget". Velger du internett, så har du ikke noen datamaskiner å bruke det på, og da kan du f. eks. kun bruke det med mobiltelefoner, men når jeg tenker meg om, så kan du ikke det heller, fordi mobiltelefoner er små datamaskiner. Det er kalkulatorer også. De inneholder data. Velger du datamaskiner, så mister du internett. Og det finnes ikke noe annen form for verdensvev. : D Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Datamaskiner, selvfølgelig. Hva skal man med internett uten en datamaskin? Totalt meningsløst. Fet skrift eller kursiv skrift? Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) Fet Ha samleie hver natt i et år med en 67 år gammel russer som heter Edgar eller å miste en arm? Endret 5. juni 2009 av Mr.Graves Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Datamaskiner, selvfølgelig. Hva skal man med internett uten en datamaskin? Totalt meningsløst. Fet skrift eller kursiv skrift? Fet skrift. Omgang med 12åringer, eller en 12åring omgang? Lenke til kommentar
emosbaek Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Fet Ha samleie hver natt i et år med en 67 år gammel russer som heter Edgar eller å miste en arm? miste en arm. tissatrengt eller bajstrengt? Lenke til kommentar
B25S Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) Tissatrengt, enklere og mer praktisk å bli kvitt det. EDIT: Miste begge bena og armene, eller hode? Endret 5. juni 2009 av AsbjørnH Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 begge ben og armer bli steril eller miste 3 fingre? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) Miste 3-fingre. Pikk eller vagina? Endret 5. juni 2009 av Quakecry Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) Tricky ... Eg er mann. Kva skal eg velja då, tru ... VAGINA Spise din eigen avføring til frokost i ti år, eller tala Høgnorsk? Endret 5. juni 2009 av Norvegisk Lenke til kommentar
Trollface Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Går nok for denne såkalte høgnorsken, hva enn det er;) Spise 1kg bæsj, eller 5kg med sånn wasabi saus? Lenke til kommentar
tyDi Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 må bli wasabi, siden folk eter det frivillig drikke melk med klumper i, eller spise en plastpose? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Melk. Big one Extra hot pizza (tror det er det den heter) eller grandiosa? (hvilken som helst grandiosa) Lenke til kommentar
Trollface Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Grandis ofc, grandiosa pepperoni, vanlig eller kjøttdeig og løk? Lenke til kommentar
tyDi Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 kjøttdeig og løk, de andre blir litt kjedelige. top model eller stylista? Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) Har ingen anelse hva Stylista er (tv-program) ? Velger det ettersom jeg ikke eier stor interesse for Top Model Få amputert armer og bein eller tilbringe tid med familien? Endret 5. juni 2009 av Mr.Graves Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) Familien! Skolen sprengt i fillebiter ved en bombe uten at noen dør. Eller så mye brus som du bare orker? Endret 5. juni 2009 av Quakecry Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå