Daily-Drifter Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 offtopic: du skjønte godt hva trådstarter mente så hva var vitsen med et bittert og meningsløst innlegg? ontopic: Windows! få usikre aksjer for 10mill eller "sikre" fond for 2mill gratis? men du må beholde de i minst 3mnd Lenke til kommentar
Ceburger Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 offtopic: du skjønte godt hva trådstarter mente så hva var vitsen med et bittert og meningsløst innlegg? ontopic: Windows! få usikre aksjer for 10mill eller "sikre" fond for 2mill gratis? men du må beholde de i minst 3mnd usikre er et løst definert ord, jeg ville valgt det usikre aksjer for 10 mill dersom jeg kunne regnet meg frem på usikkerheten at det var større sjanse for å tjene mer der. Om jeg ikke vet noe om usikkerheten slik som ditt ultimatum hadde jeg valgt sikre fond for 2 mill. Aldri mer drikke Cola eller aldri mer drikke øll ? Lenke til kommentar
scumbag Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) Øl. Klatre opp i ei høyspentmast eller hoppe fremfor flytoget (du skal dø uansett)? Endret 6. oktober 2008 av scumbag Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Helt klart hoppet foran toget. Banke opp husverten som har plaget deg i evigheter , eller la husverten banke opp deg ? Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2008 Hmm.. Banke opp husverten Trekke ut alle tennene eller tatovere hele ansiktet? Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 tattoo! se dribra ut, og være stokk dum ,eller stygg som juling og smart som faen? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) Stygg som juling og smart som faen! Ville du slikket hesterumpe 6 timer hver dag... Eller få røsket ut det ene øyet bit for bit med pinsett, og på forhånd har du tatt en pille som gjør at man kjenner 7 ganger mer smerte? Endret 6. oktober 2008 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Det med øyet... Ville du levd i første eller andre verdenskrig? Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2008 Andre verdenskrig. Miste begge beinene og armene eller begge øynene? Lenke til kommentar
Bramle Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) offtopic: du skjønte godt hva trådstarter mente så hva var vitsen med et bittert og meningsløst innlegg? Det må da være lov å klage når det er absolutt NULL samsvar mellom emnetittelen og trådens innhold. Om jeg klikker meg inn på "Din favorittfotballspiller-tråden" forventer jeg å ikke finne frimerkesamlingdiskusjon. Endret 6. oktober 2008 av Bramle Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2008 offtopic: du skjønte godt hva trådstarter mente så hva var vitsen med et bittert og meningsløst innlegg? Det må da være lov å klage når det er absolutt NULL samsvar mellom emnetittelen og trådens innhold. Om jeg klikker meg inn på "Din favorittfotballspiller-tråden" forventer jeg å ikke finne frimerkesamlingdiskusjon. Ta deg en bolle, hvis det er så galt så kan du vel bare forlate denne tråden? Som sagt så har moderator godkjent denne tråden. Ta det opp med han hvis du er så lei deg. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 offtopic: du skjønte godt hva trådstarter mente så hva var vitsen med et bittert og meningsløst innlegg? Det må da være lov å klage når det er absolutt NULL samsvar mellom emnetittelen og trådens innhold. Om jeg klikker meg inn på "Din favorittfotballspiller-tråden" forventer jeg å ikke finne frimerkesamlingdiskusjon. Off-Topic:Ingen tvingar deg til å oppholde deg i tråden. On-Topic: Miste øynane. Drikke varm Melk resten av livet eller drikke varmt øl resten av livet? Lenke til kommentar
Bramle Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Ta deg en bolle, hvis det er så galt så kan du vel bare forlate denne tråden? Som sagt så har moderator godkjent denne tråden. Ta det opp med han hvis du er så lei deg. Hvor? Ingen har postet noe i tråden. Og det skal jeg. Off-Topic:Ingen tvingar deg til å oppholde deg i tråden. Nei, jeg ble lurt til å oppholde meg her. Lenke til kommentar
scumbag Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) Varm melk. Spise ekorn eller grevling til middag? Off-topic: Jeg kan se poenget til Bramle.. Det blir jo mer dilemmaer og ikke ultimatum. Kanskje skulle denne tråden heller blitt kalt "Dilemmaleken, gi andre et dilemma!" eller noe i den dur. Endret 6. oktober 2008 av scumbag Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Ekorn, da den er mindre Være en riking med alt du har lyst på, untatt venner eller være en fattig skopusser med venner? Lenke til kommentar
B25S Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Være en riking med alt jeg har lyst på. Venner er jo noe jeg kan skaffe senere, kanskje i forkledning ? Slikke dassene på Oslo S rene hver eneste dag eller bli torturert grovt til døden? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Torturert grovt til døden! Cheeseburger uten ost, eller hamburger med ost? HMM Lenke til kommentar
B25S Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Hamburger med ost! Amputering av en arm uten bedøvelse eller å få skåret av øyelokkene sine? Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 au Jeg velger det siste! bite noen i anus, eller bli bitt selv?? Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Bite seff rawwrr banne bramle eller spise en bolle? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå