-Gudfaren- Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2008 Drikke tran. Spise tåneglene til en 80 år gammel dame eller bli prumpet i munnen? Lenke til kommentar
AIDSface Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 prumpet i munnen.. høre på hva en 14 år gammel jente har å si en hel dag, eller høre på en 70 år gammel mann fortelle om krigen en dag ? Lenke til kommentar
Kimannjer Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 70 år gammel mann. Spist avføring fra ei ku eller et menneske? Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 eller høre på en 70 år gammel mann fortelle om krigen en dag ? Er det så ille? Syntes det høres spennende ut jeg. Lenke til kommentar
B25S Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) eller høre på en 70 år gammel mann fortelle om krigen en dag ? Er det så ille? Syntes det høres spennende ut jeg. Ja, det er ille. Endret 5. oktober 2008 av AsbjørnH Lenke til kommentar
Kimannjer Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) eller høre på en 70 år gammel mann fortelle om krigen en dag ? Er det så ille? Syntes det høres spennende ut jeg. Ja, det er ille. Noes Endret 5. oktober 2008 av Leifhelge123 Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Avføringen fra et menneske. Oralsex på mann eller på en hund? Lenke til kommentar
Kimannjer Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 hmm..mann spise levende taranteller eller en haug av "maggots"`? Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Maggots. Gni havsalt rundt anus 3 ganger daglig, eller amputering av penishodet? (Går her ut i fra at nestemann som svarer er av det mannlige kjønn, ettersom forumet forsåvidt er forholdsvis testoterondominert). Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) havsalt! gå i fengsel eller bigbrotherhuset edit: 1 år Endret 5. oktober 2008 av Daily-Drifter Lenke til kommentar
Kimannjer Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 bigbrother huset. bli tatt bakfra, eller gi en annen mann oralsex? Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2008 Big Brother-huset. Hadde hatt en sjanse på 1 million, noe jeg ikke hadde fått i et fengsel. Drikke 1 liter urin eller spise 100 gram ost som gikk ut på dato for 2 år siden? Lenke til kommentar
Kimannjer Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Big Brother-huset. Hadde hatt en sjanse på 1 million, noe jeg ikke hadde fått i et fengsel. Drikke 1 liter urin eller spise 100 gram ost som gikk ut på dato for 2 år siden? jeg svarte før deg... Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2008 Big Brother-huset. Hadde hatt en sjanse på 1 million, noe jeg ikke hadde fått i et fengsel. Drikke 1 liter urin eller spise 100 gram ost som gikk ut på dato for 2 år siden? jeg svarte før deg... Face Lenke til kommentar
Kimannjer Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 urin sterilisert deg, eller ingen som helst tilfredstillelse? Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 sterilisert meg seff! aldri ha sex igjen eller aldri bruke data igjen Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Lett , aldri data igjen ! kappe av 4 tær , 6 fingre samt operere ut prostata .eller leve med mafiaen i hælene resten av livet ? Lenke til kommentar
Marasmus Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Mafiaen. Leve resten av livet sammen med ei dame uten armer eller ei dame uten bein? Lenke til kommentar
Rekeomelett Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Uten armer Mac eller Windows? Lenke til kommentar
Bramle Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) Haha. Etter tolv sider har enda ikke noen stilt et eneste ultimatum. Imponerende. Et ultimatum ville vært "følg reglene, eller så stenger jeg tråden", denne tråden består av dilemma, som er noe helt annet. Endret 5. oktober 2008 av Bramle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå