Krillekongen Skrevet 6. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2009 Mario Koke eller dampe fisken? Haha, kunne ikke dy meg Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 6. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2009 Ingen av delene. Er visstnok "trekke" som er korrekt. Fisk, eller storfe? Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 6. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2009 Pff, pirke pirke Storfe Gryterett eller lapskaus? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 6. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Vanskelig. Må nok si gryterett. Knuste ballesteiner, eller knust pikk (på deg selv såklart)? Endret 6. februar 2009 av Mimir Lenke til kommentar
ThE_VikinG Skrevet 6. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2009 Vanskelig. Må nok si gryterett. Knuste ballesteiner, eller knust pikk (på deg selv såklart)? Knuste ballesteiner Du død eller din mor død? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 6. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2009 Min mor. Anal, eller vaginal? Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 6. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2009 Vaginal Rumpe eller pupper? Lenke til kommentar
MSg Skrevet 6. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Rumpe Kokt fisk eller trukket fisk? Endret 6. februar 2009 av MSg Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 6. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2009 Trukket fisk Lære Javascript eller PHP? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 6. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Javascript (care). Store brystvorter, eller hårete mus? Endret 6. februar 2009 av Mimir Lenke til kommentar
MSg Skrevet 6. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2009 Store brystvorter. Kokte eller trukkne poteter? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 6. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2009 Kokte poteter. Uten tvil. Genser uten t-skjorte, eller bukse uten boxer? Lenke til kommentar
MSg Skrevet 6. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2009 Genser uten trøye. Sko uten sokker eller sokker uten sko? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 6. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2009 Sko uten sokker (hvis det er snakk om ferdsel i Guds frie natur). Pikkost, eller møkk i rumpehårene? Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 6. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2009 Haha, siden jeg er jente så må jeg tenke på scenarioet med kjæresten. Begge deler er ufattelig ekkelt, men jeg må nesten gå for donglebærene likevel. De skal ikke jeg ha noe særlig med å gjøre uansett Sex med en smellfeit dame eller lillesøstra til bestekompisen? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 6. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2009 Lillesøsteren. Selvfølgelig. Miste benene, eller armene? Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 6. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2009 Benene tror jeg, føler at det er enda mer begrensa hva du kan gjøre uten armer. Spise ti levende kakkerlakker eller ikke ha sex resten av året? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 6. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Ikke ha sex. Insekter er no, no. Splitte nese, eller penis? Endret 6. februar 2009 av Mimir Lenke til kommentar
fgr Skrevet 6. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2009 splitte? wtf. nese. du må innrømme at du har gjort en av følgende ting til alle du kjenner, og du kan aldri si sannheten om at du egentlig ikke har gjort det: * hatt sex med din egen søster * liker å ha regelmessig sex med diverse dyr Lenke til kommentar
Colb Skrevet 6. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) hmm, vansklig en. Har jo ikke søster, så blir vansklig å forestille seg. om man regelmessig har sex med dyr, er det noe man driver med, og vanligvis gjør. og det går ut over deg mest av alle, og litt utover familien. Om man ha sex med søster rammes begge to og familien tar en støyt. Tror alikevel jeg må gå for søster, siden sex med dyr er mer feil enn sex med søster. samme art hvertfall. så hade gått for å en gang ha hatt sex med søster. Du må bli avhengig til en av disse stoffene røyk, eller snus? Endret 6. februar 2009 av Colb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå