MPC Skrevet 4. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Kjøre på en barnehageklasse Drukte eller brenne? Endret 5. februar 2009 av MPC Lenke til kommentar
Kea Skrevet 4. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2009 Haha, jeg fant et smutthull ^^ Jeg velger drukte, siden det ikke er noe ;P Ha diarè resten av livet eller kaste opp igjen alt du spiser? Lenke til kommentar
laurell Skrevet 4. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2009 Hater å kaste opp, så jeg velger diare (for noen valg:P) Halshugget eller den elektriske stolen? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2009 Halshugget. Det er over med en gang. Slitt i stykker av fire hester, eller puttet i en slik bilknuser? Lenke til kommentar
fgr Skrevet 4. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2009 Halshugget. Det er over med en gang. Slitt i stykker av fire hester, eller puttet i en slik bilknuser? hodet "lever" videre i opptil 10 sekunder etter det er kutta av, du "dør" nok raskere av elektrosjokk. someone arrest me on this. putta i bilknuser, det er nok mer instadeath enn fire hester. flosshatt eller gamasjer? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2009 hodet "lever" videre i opptil 10 sekunder etter det er kutta av, du "dør" nok raskere av elektrosjokk. someone arrest me on this. putta i bilknuser, det er nok mer instadeath enn fire hester. flosshatt eller gamasjer? Kjenner du smerte om du ikke får noen signaler til hjernen? Hmm, må utforskes på. Flosshatt, lett! Arbeidsledig og glad, eller fulltidsarbeid og deppa? Lenke til kommentar
fgr Skrevet 4. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2009 arbeidsledig og glad! nintendo eller supernintendo? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 4. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Supernintendo (selv om jeg velger wii) Norsk eller engelsk? Endret 4. februar 2009 av Tweety-bird Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2009 English! Japansk eller Kinesisk. Lenke til kommentar
564215 Skrevet 4. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2009 Kjøre på en barnehageklasse Fy deg. Japansk Skrive en engelsk stil på 10 sider eller skrive en norsk stil på 15 sider? Lenke til kommentar
fgr Skrevet 4. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2009 jeg skriver bedre norsk enn engelsk, så, norsk. tool eller a perfect circle? Lenke til kommentar
Klumpete Skrevet 5. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 Perfect circle høres fint ut. Disney Channel eller Cartoon Network? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 Cartoon Network Anime eller vanlig tegnefilm? Lenke til kommentar
humancoreiii Skrevet 5. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 Cartoon Network Anime eller vanlig tegnefilm? Vanlig Tegnefilm!!! Superman eller Wolverine? Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 5. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Supermann Bli spist levende eller spise noen som lever? Endret 5. februar 2009 av Mondania Lenke til kommentar
humancoreiii Skrevet 5. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 Supermann Bli spist levende eller spise noen som lever? What? superman er jo pingle spise noen RAHWR!!! Ansikt eller Underlivs deformering? Lenke til kommentar
MPC Skrevet 5. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 Haha, jeg fant et smutthull ^^ Jeg velger drukte, siden det ikke er noe ;P Ha diarè resten av livet eller kaste opp igjen alt du spiser? ARGH eg mente drukne xD Ansikt xD SAME SPØRSMÅL IGJEN: DRUKNE** eller Brenne? Lenke til kommentar
Huskarl Skrevet 5. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 brenne, etter noen sekunder med intens smerte svir du av nervene så du ikke kjenner en dritt lenger. Spise til du dør eller sulte i hjel? Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 5. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 Spise til jeg dør. Går fortere Badekar med pulverisert glass eller flådd rolig slik at du lever en stund? Lenke til kommentar
Huskarl Skrevet 5. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 Badekar med pulverisert glass sveise fast ballene i bordet eller bli hengt etter ballene i en flaggstang? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå