Huskarl Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 Pule han i ræva. Pisse piggtråd eller drikke et fullt glass med sperm fra gamle menn? Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 Drikke. Heller drikke noe ekkelt enn å herpe utstyret. Venstre eller høyre hånd? Lenke til kommentar
MPC Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 (FFS FOR NOKRE SPØRSMÅL) høgre! (NO TIL NOKO ANNA!) Få blå skjerm kvar time eller ingen pc? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 Ingen PC ----------- Være sammen med en du elsker i ett år, eller ha 24 timer alene med 10 heite blondiner som er villig til det meste? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 den jeg elsker i et år, man kan få femti ganger mer sex på et år enn 24 timer Rambo eller Rocky? Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 den jeg elsker i et år, man kan få femti ganger mer sex på et år enn 24 timer Rambo eller Rocky? Rambo. Suge kuken min eller far din sin? Lenke til kommentar
Anon25 Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 Suge kuken min . Knulle valgfri lærer eller styggeste elev på skolen? Lenke til kommentar
sidesprang Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 Suge kuken min . Knulle valgfri lærer eller styggeste elev på skolen? lærer seff, har du aldri sett ei fin lærerinne eventuelt hvor stygg den styggeste kan være Ha sex med den styggeste jenta i verden eller ha sex med liket til den fineste jenta som noensinne har levd? Lenke til kommentar
n4w Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 Da hadde jeg tatt liket. Mass Effect eller Crackdown? Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 Crackdown, likte ikke ME helt : / Eik eller furu? Lenke til kommentar
NoobCannon Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 Eik! Hvitt eller rødt kjøtt? Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 Kvitt OS X eller Linux? Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 Linux Ørnenese eller dumboører? Lenke til kommentar
laurell Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 dumboører Krype eller gå baklens resten av livet ditt? Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 dumboører Krype eller gå baklens resten av livet ditt? Gå baklengs. Ein vanesak Hotel Cæsar eller The Days Of Our Lives?... Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Gå baklengs. Høre på øst-tysk Techno fra 70-tallet hele livet, eller tvinges til å kjøre Lada? Urk. for sein. Hotel Caesar... Endret 3. februar 2009 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) :S gå baklengs... gamer.no eller tek.no/hvaskaljeghete? isn't it obvious? Endret 3. februar 2009 av Alliha Lenke til kommentar
fgr Skrevet 4. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2009 tek.no/langt/ogveldigvanskelig/navnher.php?huh=geimer (neeeida, gamer.no) bjørnejakt i sibir eller villsvinjakt i afrika? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2009 Villsvinjakt i Afrika. Langt bedre temperatur. Kjøre på en barnehageklasse, eller bli påkjørt selv? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå