-Gudfaren- Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2008 Skutt i magen. Høre på Vassendgutane i 50 timer i strekk eller DDE i 50 timer i strekk? Lenke til kommentar
scumbag Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Ingenting kan vel være verre enn DDE så da blir det disse "Vassendgutane". Å spise 100 kg banan på en dag eller 1 tonn med godteri på en uke? Lenke til kommentar
Alompi Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Ingenting kan vel være verre enn DDE så da blir det disse "Vassendgutane". Å spise 100 kg banan på en dag eller 1 tonn med godteri på en uke? Tror nok man hadde dødd av begge deler. Men siden det finnes masse ulike typer godteri ville jeg valgt det. Så hadde jeg ikke dødd mens jeg var drittlei av bananer. Død med litt variasjon liksom. GODTERI! Miste pikken eller bena? Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Bena, trenger jo ikke dem når man sitter ved dataen Bli VEEELDIG feit eller VEEELDIG tynn?? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Tynn! Bare å spise mye etterpå. 80 CM lang penis med konstant ereksjon, eller 1cm lang og 3 millimeter i diameter, vanlig fungerende penis? Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2008 1cm lang og 3 millimeter i diameter Hadde dødd hvis jeg hadde hatt det første alternativet. Ta rotfylling uten bedøvelse eller kutte av øreflippene? Lenke til kommentar
AIDSface Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 rotfylling uten bedøvelse.. ser i vertfall ikke ut so en retard etterpå.. pule en baby eller en død mann ? Lenke til kommentar
binko Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Går vel for rotfylling uten bedøvelse.. Øreflippene vil jo til slutt sikkert infisere seg og, sammenliknet, gi mye mer smerte og fordervelse enn rotfyllingen. Konstant kvalme eller konstant må-på-do i ett år? Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2008 Konstant kvalme. Spise 1 kg spyfluer eller spise en 5 wasabiruller? Lenke til kommentar
Alompi Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Wasabi my man, må vel plusse på en ti kilo sushi da. Bli den nest siste igjen på jorden, noe som betyr total frihet til å gjøre hva f du vil (den andre er din beste kamerat/ en heit dame) eller få en million kroner? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Nest siste igjen på jorden Jobbe med å slikke ren griseinvoller, toaletter, verkende sår og tjene 200000 i måneden, eller jobbe som skopusser og tjene 250kr i måneden Lenke til kommentar
scumbag Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Velger slikkinga jeg så lenge jeg har nok klor og salmiakk tilgjengelig. Å hoppe ned 15 meter så du knuser bena eller å få revet ut et og annet organ hver dag i en uke? Endret 2. oktober 2008 av scumbag Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Bena. Slå ut alle tenna ved å tryne på skateboard eller bli slått ut av ei jente? Lenke til kommentar
scumbag Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Bli slått av ei jente.. Utfordrende 20 meter med klatring høyt oppe i en fjellvegg eller svømme 3 minutter i Arktis? Lenke til kommentar
AIDSface Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 svømme, hvis det er på sommeren.. pule en baby eller en død mann ? Lenke til kommentar
Alompi Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Det er ett det mest forstyrrende spørsmålet jeg noen gang har fått. For sykt, mann Tror vi hopper over den jeg. I en flystyrt, men med en fallskjerm, eller ubåt-synking med en snorkel? Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Hvis jeg kan hoppe UT av flyet og får tid til å åpne fallskjermen, flyet. En uke uten kontakt med noen andre mennesker, eller en uke med dine alle værste fiender? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 En uke uten kontakt. Stille dumme spørsmål eller "spise bæsj eller drikke tiss?" spørsmål her? Lenke til kommentar
Grindal Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Stille dumme spørsmål Spise et vepsebol, bite en løve i halen eller skyte på den amerikanske presidenten med strikkpistol? Lenke til kommentar
B25S Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Skyte på den amerikanske presidenten med strikkpistol? Drikke 150 liter tran i løpet av en uke eller bli voldtatt av samme kjønn i flere timer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå