Kristian. Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Dette er sikkert feil kategori, så si ifra, så skal jeg rette det...! Den ble registrert på terminalern 3169 STOKKE i kveld klokken 20.28... Har jeg den på 2150 ÅRNES i morgen? Lenke til kommentar
larsg Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Ville ikke overnattet på trappa til posthuset akkurat... Som regel har mine pakker blitt liggendes i Oslo dagen etter Stokke og kommet til Kløfta dag 2. Men det har skjedd unntaksvis att den har dukket opp dagen etter stokke registrering. Lenke til kommentar
Kristian. Skrevet 9. september 2008 Forfatter Del Skrevet 9. september 2008 Da er dte lov og håpe... Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Hva er det du har bestilt? Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Jeg tviler sterkt. Lenke til kommentar
Caliburn Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 (endret) Kommer ca 2 virkedag etter bestilling. Kommer såklart ann på hvor sent du bestilte på døgnet. Den skal først fra Stokke til omlastningssentralen i Oslo, før den blir vidresendt til Årnes. Bor selv på Årnes, og kjøper en del over nett. (ebay etc). Fra Oslo tar det 1 dag såfremt alt går som det skal. Endret 9. september 2008 av Caliburn Lenke til kommentar
Kristian. Skrevet 9. september 2008 Forfatter Del Skrevet 9. september 2008 Tok 2 dager forrige gang... Har bestilt meg ny på fra netshop.no Lenke til kommentar
Kristian. Skrevet 9. september 2008 Forfatter Del Skrevet 9. september 2008 Da er den registrert i OSLO. Kanskje jeg har den ca. kl: 14:30 vet det kommer en bil da... Hva tror dere om det???? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Har bestilt meg ny på fra netshop.no Ny hva? Lenke til kommentar
Kristian. Skrevet 9. september 2008 Forfatter Del Skrevet 9. september 2008 Har bestilt meg ny på fra netshop.no Ny hva? Det skulle stå NY PC , og ikke NY PÅ..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå