Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kamerat eller ikke?

Gjest Guest_arendal_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_arendal_*

Situasjon:

Har to kompiser, den ene vet jeg er en god venn men den andre er jeg litt usikker på. har forsåvidt vært vært kjent med han i et år før men tingen er at når jeg er aleine me han så går vi godt overens men når alle 3 henger sammen så overser han på en måte meg og så nesten alltid så fort jeg prøver å være med på samtalen så påpekes noe galt jeg har sagt eller ike har sagt. Men bare meg det alltid går utover på en måte.

Han gode kameraten prater jeg også med mye men sender jeg melding til han andre så svarer han aldri eller bare noe kort og meningsløst, mens sender han andre meldig så svarer han og spør om han vil være med osv...

Har prøvd å nevne dt for han gode kameraten men var ikke veldig sukkse, så har veldig lyst til å konfrontere han andre md det på melding neste gangg han driter i det at jeg tar hintet og skal drite i å prøve å være venn og få kontakt hvis du syns jeg er så dust, men er usikkr på åssen utfall det vil få. Han var bedre "kamerat" før.

Ellers litt om meg, er 18 og er sosial og har lett for å prate med folk og omgåes med mange. Noen forslag? Har fått blodig nok avv dette og dette må ordnes. Og det uten å kødde opp mmed den gode kameraten som oogså er god venn av han andrre og henger mye sammen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Han kommer til å benekte det meste og mene at du syter for ingenting. Jeg hadde ikke brukt tid på et så ustabilt menneske.

Men vanskelig å si hva du skal gjøre siden dere er tre kamerater, og du ikke vil risikere å miste kontakt med bestekompisen din.

Kan du på noen som helst måte miste bestekompisen din?

Lenke til kommentar
Gjest Guest_arendal_*

Vil ikke det nei.

Det som er rart er at han er grei og sosial med de fleste sånn ellers og. er ingen andre vennekretsrr jeg er med i at jeg opplever det samme eller.

Lenke til kommentar

Jeg syns du skal prate med han om det når dere to er aleine. Det er ikke sikkert han mener det sånn, og at han ikke veit at du oppfatter han sånn. Legg mye vekt på alle de gode sidene du liker ved han og også det han gjorde som var bra før. Tar du dette da dere har en god tone (ikke da du er litt satt ut eller såret) og er aleine, vil han kanskje bare respektere deg mer..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...