Velociraptor Skrevet 8. september 2008 Rapporter Del Skrevet 8. september 2008 Hei ! Jeg er en middels aktiv Xc sykklist og liker å utfordre meg selv og sykkelen min i krevende terreng. I høstferien skal jeg sykkle på en veldig heftig sti og lurte på om en helhjelm ville være passende, eller om jeg bare vil ende opp med å se teit ut. Jeg sykkler en Diamant Radiant Cut 4000K fra 2006. Har oppgradert noen deler på den, men eller så er de fleste delene standar. Takk for hjelp og tips. ( Jeg har forøvrig sett på Troy Lee D2 og andre tilsvarende ) Lenke til kommentar
1r9b1k7 Skrevet 11. september 2008 Rapporter Del Skrevet 11. september 2008 Her er det noen som lurer på det samme (sånn cirka). MET Parchute er vel et alternativ. Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 12. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. september 2008 Takk for svar, leste litt i den tråden du linket til, og det ser ut som jeg går for en vanelig helhjelm om jeg får råd ! Takk for svar igjen ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå