JuC1y Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Hei, jeg har prøvd på å få sixpack lenge nå men jeg klarer ikke -.- jeg har prøvd mange forskjellige øvelser men jeg seri kke noe forskjell har dere noen tips Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Hvis du hadde søkt rundt her så ser du at du MÅ ned i fettprosent, du sier ikke no om vekt og str, oga er det svært lite vi kan si Lenke til kommentar
-Zoso- Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 har jobbet med det lenge selv og begynner først nå å nærme meg.. gjelder som nevnt ovenfor i bunn og grunn å få ned fettprosent... å ha "store magemuskler" gjør ikke nødvendigvis ikke six-packen noe mer synlig.. Kjør interval-trening 3 ganger i uken (pluss styretrening seff) ligg i ckal underskudd og smør deg med tålmodighet. Å få en sixpack hvis man ikke er naturlig veldig slank er vanskelig og tidkrevende! Lenke til kommentar
JuC1y Skrevet 9. september 2008 Forfatter Del Skrevet 9. september 2008 jeg er jo ca180 og veier rundt 68-70kg... har dere en eller annen diet jeg kan følge xD Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Trenger ikke trening engang. Alle har magemuskler, men det ligger under fettet, så da må man slanke seg. Hva er uansett kult med å ha magemuskler som stankelbein? Lenke til kommentar
araziel Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Har du ikke bra med muskler fra før blir du bare å se ut som en spinkel pyse hvis du bare går ned i fettprosent til du får sixpack (for ikke å snakke om at det er usunt). Hvis det er noe du absolutt vil satse på bør du først legge på deg nok muskler til at det er noe igjen selv om fettprosenten er lav. Det er noe jeg, med utgangspunkt i vekten din, tviler på det er hvis du ikke allerede har trent mye. Jeg er 178/~75 kg, og når jeg har fettprosent som tillater sixpack ser jeg ikke bra ut at all. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Det er òg avhengig av gener - ikke alle kan få sixpack. Noen har 4 "ruter", andre 8. Men som de kloke hodene over meg har sagt: man må ned i fettprosent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå