Gå til innhold

Ullgensere med bra passform


Anbefalte innlegg

Heisann, lurte på om noen har no tips til noen merker som har ullgensere som faktisk sitter bra etter, har ett par fra lindeberg, de sitter som støpt, og veldig behagelig å ha på seg, men de er rimelig kjedelige da butikken jeg var på kun hadde de i sort og mørkegrønt - med liten logo på toppen. Noen som har noen andre gensere å dele :)?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann, lurte på om noen har no tips til noen merker som har ullgensere som faktisk sitter bra etter, har ett par fra lindeberg, de sitter som støpt, og veldig behagelig å ha på seg, men de er rimelig kjedelige da butikken jeg var på kun hadde de i sort og mørkegrønt - med liten logo på toppen. Noen som har noen andre gensere å dele :)?

 

 

Leter etter samme greia! :) Kunne også tenkt meg en Ull-jakke med Zipper, hvis noen skjønner hva jeg mener. :D

 

http://www.asos.com/Men/Knitwear/Cat/pgeca...y.aspx?cid=3603

Hvis pris ikke er et problem er det mye kult der! :)

Endret av Eriqo
Lenke til kommentar
Lindeberg hadde ihvertfall noe av det i fjor, det som du er ute etter kjøpte ihvertfall en sånn med zip og uten hette..

 

jeg er egnetlig mest ute etter V-hals, dumt av meg å ikke skrive det i første post.. kan til nøds gå med pullover også..

 

 

Ok.. Sjekk ut linken jeg sendte hvertfall. Mye fett der! :)

Lenke til kommentar
Har aldri vært på Zara i Bogstadveien? er det ikke der det ligger? men har vært der i andre land, fikk litt inntrykk av at størrelsene var ganske store, vil gjerne ha noe som sitter litt etter, og er ganske små i str, altså at de ikke blir så vide..

 

 

Zara har veldig mye bra! Anbefales

Lenke til kommentar
http://www.asos.com/Men/Knitwear/Cat/pgeca...y.aspx?cid=3603

Hvis pris ikke er et problem er det mye kult der! :)

Fet link! Akkurat sånne jeg også leita etter. De hadde to småkule på Carlings i forrige uke også. Litt kjedelige bare. Men de var tynne og lange (slimme) :) Hadde varianter i mørkeblå og grå.

 

 

Ja, siden er ganske heftig, med mye bra både billig og dyrt, merke-klær og andre ikke så kjente merker.. :)

Bestilt en del derfra. Seriøse folk! =)

Lenke til kommentar
Ja, siden er ganske heftig, med mye bra både billig og dyrt, merke-klær og andre ikke så kjente merker.. :)

Bestilt en del derfra. Seriøse folk! =)

OT kanskje, men andre kan også ha bruk for det om de skal bestille derfra. Siden du har bestilt derfra før. Sender de ting som gaver? Sånn at du slipper unna noen avgifter ogsånn? Eller for å gjøre det enklere. Hvor mye blir det (ca) totalt etter frakt og alt hvis du kjøper klær for 100£?

Lenke til kommentar
Ja, siden er ganske heftig, med mye bra både billig og dyrt, merke-klær og andre ikke så kjente merker.. :)

Bestilt en del derfra. Seriøse folk! =)

OT kanskje, men andre kan også ha bruk for det om de skal bestille derfra. Siden du har bestilt derfra før. Sender de ting som gaver? Sånn at du slipper unna noen avgifter ogsånn? Eller for å gjøre det enklere. Hvor mye blir det (ca) totalt etter frakt og alt hvis du kjøper klær for 100£?

 

Etter hva jeg husker så troooor jeg at man kan krysse av om det er gave eller ikke..

Bare noe jeg husker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...