danhef Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Hei! I det siste har jeg merket at jeg bare MÅ ha meg ny mobil. Den er totalt død den jeg har nå. Men jeg er fremdeles ikke sikker på hvilken, og det haster. Jeg har i en stund nå vurdert Nokia og LG og akkurat for øyeblikket heller jeg mot en Nokia 6300 eller en Nokia 6500 Slide. Grunnen til at jeg valgte nettopp disse to er fordi jeg vil ha en telfon som er ryktet for å være stabil og ser veldig bra ut. Jeg er egentlig vant med SE, så det kommer vel til å bli et rent H** å skulle venne seg til Nokia igjen. Men tingen jeg er så lei av med SE er at alle telfonene er så like. Greit nok så ser de vel forskjellig ut mange av dem men det er jo egentlig samme pakke i en ny innpakning hver eneste gang. Jeg har hatt 4 SE telefoner de siste 3 årene, og alle har etter et par mnd hengt seg helt opp. Og når man skal sende dem på rep. får man beskjed om at det er fuktskader og det er min feil. Ofte påstår de at jeg har mistet den i vann og tatt den med inn (eeh.. ikke som jeg kan huske nei). Men som sagt. Jeg vil ha en telefon som faktisk ser litt voksen ut. Jeg vil ikke ha en oransj eller gul fargeklatt fra SE. Jeg vil ha rene pene linjer i en kompakt innpakning. En telefon som er MEGET god å skrive mld med og som ikke klikker ved første øyenkast. Jeg vet om MANGE som har Nokia 6300 og de er storfornøyde. Noka 6500 ser bare veldig kul ut og virker som en solid og god telefon. Begge er gode å skrive meldinger på. Jeg bruker så og si aldri 3G-funksjoner. Men man vet aldri når dette plutselig blir nødvendig. Begge de to telefonene jeg vurderer er jo veldig "voksne" i den forstand at de er laget i børstet stål og i sølv eller svart. Walkman fra SE har jo også dette men det blir bare FOR mye dilldall. Så hjelp. Hvilken telefon skal jeg velge. Har dere andre tips? EDIT: Jeg ble tipset om LG KF510 av en venn. Men han påsto at det var tungvindt med SMS på den. Den så fryktelig kul ut og den kosta ikke skjorta. Så ta den med i betraktning også. HELP MEEE! :S Lenke til kommentar
danhef Skrevet 11. september 2008 Forfatter Del Skrevet 11. september 2008 Tusen HJERTLIG takk for hjelpen folkens.... Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 (endret) Sølv/Titan-farget N82 kan vel sies å være litt classy, simpelt utseende, masse funksjonalitet, integrert 3,5mm minijack inngang.. koster vel ca. 3000 elns ...voksen Endret 11. september 2008 av J-Core Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå